Beantwoord

controle aanvraag internet

  • 27 November 2023
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Ik heb alvast glasvezel vooruit besteld. Dit omdat glasvezel nog niet beschikbaar is op mijn adres. Ik heb echter nog geen enkele mail communicatie gekregen. Mijn aanmelding was gisteren of zaterdag. 

 

Ik heb geen mails ontvangen ook niet in mijn spam box.

 

Zouden jullie eens mee kunnen kijken of alles in orde is en alsnog de benodigde mails willen toezenden.

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 28 November 2023, 15:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

@Eljoon  Hallo Eljoon, ik ben een ex-klant van Odido. Ik waarschuw je alvast, als het niet direct werkt, stap dan direct over naar een andere provider want Odido laat je zitten en stuurt je naar hun onderaannemers (Guidion) die je niet verder helpen en zelf redenen verzinnen bij het annuleren van afspraken. Ze geven dan aan dat jij het zelf hebt geannuleerd. Misschien valt het bij u mee, maar ik wil u wel op de hoogte brengen om mogelijke ellende te voorkomen. 

Reputatie 1

De Odido "experts" helpen je verder ook niet mee en strooien alleen met vouchers om je tam te houden

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Eljoon 

Heb je wel een bevestiging gehad en heb je de aanvraag online gedaan of via een andere weg?

Er zal nu eerst gewacht worden op de netwerkbeheerder die een glasvezelaansluitpunt plaatst in je woning is, als alles gereed is dan ontvang je een mail van Guidion om een afspraak te maken voor de installatie van de mediaconverter en router.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Eljoon, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je graag wat meer informatie. Ik ben direct voor je gaan kijken en we hebben je op 25-11 om 19:48 twee e-mails verzonden en op 27-11 om 19:43. Dit hebben we naar hetzelfde e-mailadres verzonden die je hier ook op de Community gebruikt. Het kan zijn dat hier wat vertraging op zit, maar dan weet je dat ze verzonden zijn!

Ok dankjewel. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat het 3 dagen duurt voordat ze binnenkomen.

Ik wacht het nog even af en anders meld ik mij weer.

Reageer