Beantwoord

Datum overzetting, installatie en levering apparatuur dreigt mis te lopen



Toon eerste reactie

27 reacties

Ik hoop dat het nu wat rustiger is en de achterstand is ingehaald met verzenden, dan heb je heb je hem wel op tijd binnen, hij stond hier ook ruim van te voren te wachten.
@Brian en de rest.
Zelfs bij het annuleren loopt alles in de soep.
Vorige week woensdag (28-8) is mij toegezegd dat het contract op "ontkenning" wordt gezet (=kosteloos ontbonden). Daarbij werd ook gezegd dat XS4ALL diezelfde nacht een bericht van annulering zou krijgen. Diezelfde avond kreeg ik een mailtje over binnen 30 dagen apparatuur terugsturen, prima. En ik kreeg een raar mailtje dat de aansluitdatum gewijzigd was naar 29-8. (toen was het al te laat om te bellen)
De volgende dag kreeg ik hetzelfde mailtje over aansluitdatum 29-8 van XS4ALL... ook kreeg ik niet veel later van TMT twee mailtjes tegelijk, "u heeft nog 8 dagen om uw apparatuur terug te sturen" en "u bent te laat en krijgt 250 euro boete". Hoe kan het eigenlijk dat ik nog niet helemaal uit mijn vel ben gesprongen??
Dus T-Mobile gebeld met de vraag of dat mailtje met wijziging aansluitdatum niet de annulering had moeten zijn? Nee hoor meneer, dat bericht komt binnen 24 uur ("het komt goed", is 'ie weer). Tevens de mailtjes over apparatuur gemeld en er werd gezegd dat ik de boete niet hoef te betalen, mocht die wel komen (goh!).

Nu nog een aantal werkdagen verder en ze hebben dus géén annulering verzonden. Nu is het volgens XS4ALL eigenlijk te laat om nog te annuleren (lijn wordt al opgezegd), maar zij gaan, in tegenstelling tot TMT, wel echt hun best doen om mij met spoed weer aan te sluiten. MAARRR ze moeten eerst bevestiging hebben van TMT, anders mogen ze nog niks. (volgens onderlinge afspraken tussen providers, wat ik heel goed begrijp)
Hoe krijg ik in godsnaam dat bericht los bij TMT? Wat een gepruts op gepruts.

Oh, en waar kan ik mijn boete aan jullie naartoe sturen? Jullie verdienen die namelijk wel.

Reageer