Beantwoord

Eerder aansluiten mogelijk

  • 11 March 2020
  • 10 reacties
  • 1094 Bekeken

Hallo,

 

Ik zou graag per direct internet willen, maar ik begrijp uit de "gewenste datum” dat dit niet mogelijk is en dat het mogelijk nog later aangesloten wordt dan de gewenste datum van 29(!!) maart. 

 

Is hier enige ruimte in?

 

Met vriendelijke groet,

 

Martijn.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 March 2020, 09:54

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @emdeejee 

Je zou een eerdere datum kunnen kiezen of je kan ook na de bestelling je bedenktijd overslaan in je T-Mobile account, dat scheelt je 2 weken.

@Waqqas Dankje voor je reactie.

Ik kan geen eerdere datum aanvinken, dat is het probleem. Ik krijg DSL, dus monteur is niet nodig.
Ik kan dus bestellen en de bedenktijd laten schrappen zodat ik binnen enkele dagen internet krijg?

Reputatie 7
Badge +15

Hi @emdeejee 

Sorry, dat is veranderd inderdaad, maar je zou na bestelling wel nog altijd de 2 weken bedenktijd kunnen overslaan, dan ben je 2 weken eerder Online..

Dit kun je regelen in je T-Mobile account, mocht het niet lukken dan kunnen de moderators je verder helpen.

De datum die je kan kiezen is een gewenste leverdatum, soms kan het 1 of 2 dagen verschillen de definitieve datum die je per mail krijgt.

Dankje.

Waar kan ik dit wijzigen? Ik heb zojuist een bestelling gedaan.

Ik heb echt zsm internet nodig ivm mijn studie.

Reputatie 7
Badge +15

In je T-Mobile account zou er als het goed is een kopje moeten zijn met ik wil sneller internet of iets dergelijks.

Reputatie 7
Badge +15

@emdeejee

Ik zat er blijkbaar naast. Ik heb op de bestelpagina gekeken op de pagina om je gewenste leverdatum te kiezen. De eerstvolgende leverdatum is 26 maart, het is nu 11 maart dus hier zitten 2 weken tussen. Deze tijd is nodig om de verbinding naar jouw huis gereed te maken. Vroeger was het altijd eerst de bedenktijd afwachten, nu blijkbaar niet meer.

De gewenste datum kan nog aangepast worden met 1 of 2 dagen, de definitieve datum ontvang je per mail.

Je hebt nog wel gewoon een bedenktijd van 15 dagen, mochten er nog problemen zijn dan kunnen de moderators je verder helpen.

En sorry voor de foutieve info. Op de bestel pagina is dus wachten op de bedenktijd eruit gehaald. (Ik was ook niet op de hoogte van de wijziging)

 

Ik had het inmiddels besteld en contact gehad met de klantenservice. Vind het zeer jammer dat een simpele DSL aansluiting niet sneller gereed is, maar het zij zo.

Bij KPN duurt het ook lang, dus ergens anders naar uitwijken heeft geen zin.

 

Toch bedankt voor je moeite!

Reputatie 7
Badge +4

Dat het niet 1, 2, 3 geregeld is, heeft een reden. Er zijn, naast een stukje bedenktijd, meerdere partijen die aangestuurd moeten worden om te zorgen dat jij van internet kunt genieten. Zo moet T-Mobile zelf aan de slag, maar ook NetwerkNL en moeten ze zorgen dat je een aansluitpakket krijgt. Dit moet ook nog eens op elkaar aansluiten qua planningen en kost dus minimaal enkele weken. Dit is bij andere partijen inderdaad niet anders. Vroeger was deze tijd minimaal een maand, dus in die zin al aardig wat sneller. Nog sneller is meestal niet haalbaar.

Je zou in de tussentijd een hotspot met jouw mobiel kunnen aanmaken. Mocht je T-Mobile mobiel hebben, zou je daarvoor - indien nodig - jouw bunden tijdelijk kunnen verhogen. 

@TAVL Dankjewel. Hier ben ik mijn van bewust hoor. Ik wil ook niet de zeurende/too demanding klant zijn. Ik begrijp dat werkzaamheden afstemmen tussen twee partijen gewoon tijd kost.

 

Ik had inderdaad bedacht om een hotspot op te zetten! Toch bedankt voor het idee.

Reputatie 7
Badge +4

Graag gedaan. Je zeurt niet. Het is logisch dat je zo snel mogelijk online wil zijn. Met jou iedereen die een aanvraag doet. Dat willen providers ook zo snel mogelijk geregeld hebben, maar soms moeten degene die dat allemaal voor je regelen ook gewoon wat nachtrust. Voorkomt dat je daarna contact op moet nemen, omdat een aansluiting toch niet werkt. Maar het gaat goed komen en als we je hier verder kunnen helpen; je bent welkom!

 

Reageer