en je hoort niks meer...

  • 7 December 2023
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

In mei heb ik glasvezel abonnement genomen van toen nog T Mobile. Het zou een paar maanden duren voordat alles aangesloten zou worden, waar ik alle begrip voor heb.

Echter moest ik tot eind september wachten voordat iemand kwam kijken. De zogenaamde schouw. Die beste man gaf aan dat ik uiterlijk 4 weken moest wachten voor een afspraak om de kabel binnen te brengen. 

Ik baalde al dat het zo lang moest duren, maar goed, je kunt er zelf niks aan doen. Maar wachten op het belletje voor de volgende afspraak. 

Ik wacht nu nog steeds!!! Ik vind dit echt belachelijk. Dat het druk is oké... maar ik hoor nu al 3 maanden helemaal niks. Ook geen sorry dat het zo lang duurt. Echt als ik dit geweten had... belachelijk 

 

Peter Postma 

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hey @Peter Postma, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik vrij weinig informatie omhoog komen. Daarom heb ik onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken om dit te onderzoeken en telefonisch contact op te nemen om een update te geven over jouw oplevering! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Peter Postma, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik vrij weinig informatie omhoog komen. Daarom heb ik onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken om dit te onderzoeken en telefonisch contact op te nemen om een update te geven over jouw oplevering! 

Reageer