fiber

  • 27 March 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Mijn klantnummer is: NWS74500

Mijn naam is Orhan Feyzioglu, Ik heb een nieuw odido glasvezel abonnement afgesloten. Maar ik heb een probleempje. Mijn vorige odido abonnement was 100 MB dns. Nu heb ik glasvezel 1 Gbit abonnement. Maar 1- gemeten de snelheid van het internet op de televisie geeft 25  -- 60 MB aan. Op andere computers en mobiele telefoons is het de 300 MB  en op de televisie erg traag. 2- Op de 1e verdieping van het huis, konden we vroeger heel gemakkelijk verbinding maken en de wifi gebruiken met de telefoon (hoewel het 100 mgit was) nu, helaas, maakt het geen verbinding, zelfs als het verbinding maakt, wordt de communicatie onmiddellijk verbroken. Ik vraag u om ons te helpen met deze problemen. 

Groetjes, Orhan

Waqqas 30 dagen geleden

Hallo @Orhan Feyzioglu 

Kan je eens een laptop of pc rechtstreeks bekabeld op de router aansluiten met minimaal een CAT5e internetkabel en een speedtest doen met de Ookla speedtest app? Herstart de ONT ook eens wellicht helpt dat.

Maak je ook gebruik van versterkers?

Wat je voor de telefoon die direct de verbinding verliest kunt proberen is ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Orhan Feyzioglu 

Kan je eens een laptop of pc rechtstreeks bekabeld op de router aansluiten met minimaal een CAT5e internetkabel en een speedtest doen met de Ookla speedtest app? Herstart de ONT ook eens wellicht helpt dat.

Maak je ook gebruik van versterkers?

Wat je voor de telefoon die direct de verbinding verliest kunt proberen is ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.

Reageer