Beantwoord

fiber kabel aangelegd en werkend/actief gemeld

  • 20 October 2023
  • 11 reacties
  • 115 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Onze fiber kabel/aansluiting is door ODF aangelegd en getest. Deze werkt naar behoren en zou actief gemeld moeten zijn.

Kunnen jullie mij het installatie pakket toesturen en de optie om een afspraak met Guideon te maken?

Ik kan niet wachten om gebruik te kunnen maken van mijn Odido verbinding!

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 21 October 2023, 12:04

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Hymphy, super fijn dat dit afgerond is en welkom bij Odido! 😄 Ik heb het direct nagekeken en het pakket heeft ons warenhuis verlaten. Vervolgens zal de monteur ook worden aangestuurd. Je zult per e-mail op de hoogte worden gehouden van beide zaken. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana,

Dank voor je reactie.

Door welke pakketdienst word deze bezorgd en kan ik ergens iets van een track and trace vinden? Of moet ik hiervoor de mail afwachten?

 

Reputatie 7
Badge +5

Goede vraag! Dit kan ik je echter nog niet vertellen. Wacht inderdaad de mail af, ik vermoed dat je deze morgen of overmorgen kunt verwachten. Hierin staat inderdaad de trackinglink, zodat je het pakket super makkelijk kunt volgen. Dank voor je geduld en een mooie zondag voor nu toegewenst!

Goede morgen,

 

Ik heb het installatiepakket reeds ontvangen.

Maar heb nog steeds niks gezien zodat ik een afspraak kan maken met Guidion monteur.

Wanneer ontvang ik deze? Of kan ik zelf bellen met Guidion? Hebben ze al reeds een werkorder ontvangen voor de installatie op mijn adres?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hymphy 

Je zult.een afsprakentool per mail ontvangen om een afspraak te maken met een Guidion monteur voor de installatie.

De mail kan ook in je spam belanden.

Ik hou mijn e-mail in de gaten. (Incl junk box)

Ik ga er vanuit dat ik deze mail vandaag zal ontvangen.

Helaas nog geen enkele tekens van eventuele oplevering of activatie van het abonnement.

Ik vraag me af wat de status is en waar nu op moet worden gewacht?

Kunnen jullie de status met mij delen?

 

Ik heb inmiddels een afspraak voor de installatie.

 

Nog een vraagje :

 

klopt het dan mijn verbinding een gpon fiber is?

Ik neem aan dat iemand van ODIDO dit voor me kan nakijken.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hymphy 

Welke type mediaconverter heb je?

Ik zie nu staat een Huawei HN8010Ts-20.

Volgens mij is dat een Xgspon.

Reputatie 7
Badge +15

@Hymphy 

Klopt, dan heb je een XGSPON verbinding.

Reageer