Hallo,
Ik ben op 24 december aangesloten op het t-mobile netwerk. Helaas al meteen problemen dat de mediaconverter een te hoge demping heeft van -13. Gelukkig niet zoveel last van gehad met tv kijken of gewoon internetten. Er zou een nieuwe afspraak gemaakt worden voor het vervangen van de patchkabel en de mediaconverter volgens de monteur van kpn. Helaas is hiervoor nog geen afspraak gemaakt of is er met mij contact hierover gezocht. Volgens de kpn monteur had de Guidion monteur dit eigenlijk al moeten nakijken en had de spullen al kunnen vervangen of in ieder geval uit testen.
Helaas vandaag helemaal geen verbinding meer. Mediaconverter FO-link lampje brand niet. Alles heb ik al een keer van het stroom gehaald maar helaas had dit geen zin. Gebeld met de klantenservice en hij heeft een ticket aangemaakt en dan neemt de backoffice contact met mij op voor een afspraak. Hoe lang ik nu zonder internet zitten en zonder de tv te kunnen gebruiken? Uitzondering van de tv anyware app, heb ook maar een chromcast.
Graag met spoed een monteur omdat ik de verbinding ook nodig heb voor mijn werk. En nog een extra voucher? Ik heb nog de tot donderdag om over te stappen en ben erg geneigd om dit te gaan doen. Ik ben helaas het vertrouwen een beetje kwijt in een stabiele internet verbinding.
Gr, Dave
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel