Hallo community,
Na jarenlang Ziggo-klant te zijn geweest stap ik over glasvezel van T-Mobile. Omdat ik een maand opzegtermijn had bij Ziggo heb ik de via de overstapservice aangegeven dat ik op 24 juli mijn abonnement over wil laten gaan.
Tot nu is alles goed gegaan. Vorige week kreeg ik het installatiepakket binnen. Gisterochtend kwam monteur 1 de kabel van buiten naar binnen leggen en monteur 2 de kabel naar de meterkast. Na doormeten bleek alles goed te zijn (0,700 mega hoorde ik hem zeggen??) en kreeg ik niet veel later mailtje van Guidion om afspraak in te plannen voor laatste deel van de installatie. Hier kon ik inderdaad als eerste optie 24 juli kiezen, en dat heb ik gedaan.
Nu kreeg ik de bevestiging van T-Mobile dat mijn abonnement op 24 juli wordt geïnstalleerd. En niet veel later van Ziggo dat T-Mobile heeft aangegeven dat het abonnement werkt en mijn Ziggo abonnement 7 juli wordt beëindigd.
Ik heb al verschillende topics bekeken op deze community en zie dat ik niet de enige ben en dat Ziggo wacht tot T-Mobile doorgeeft dat alles werkt. Toch zou ik graag de bevestiging willen hebben dat ik inderdaad niet zonder internet kom te zitten tussen 7 en 24 juli. Vooral omdat in de mail van Ziggo staat dat T-Mobile heeft aangegeven dat alles werkt.
Mijn ervaring met de community van Ziggo was altijd goed en ik begrijp dat de T-Mobile community hier niet voor onder doet. Dus hopelijk kan iemand mijn gerust stellen. Heb gisteren ook al voor iets anders klantenservice moeten bellen en dat heeft wel even geduurd. Dus eerst maar even op deze manier.