Beantwoord

Fritz!box 7590 aansluiten bij oplevering



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@flexzi

Gewoon wanneer je inlogt op T-Mobile thuis, eerste tabblad overzicht. Daar staat meestal na je aanvraag; lijn wordt aangevraagd, aanvraag is in behandeling, de installatiedatum waarop de lijn actief is.

Bij mij zie ik ook mijn facturen daar en dan lijkt er daar niks mis mee te zijn.

Reputatie 7

 Hey @flexzi,

Ik geef je graag meer toelichting! Normaal gesproken ontvang je de mediaconverter met het langverwachte installatiepakket. Nu lees ik gelukkig dat de monteur aankomende donderdag een extra mediaconverter meeneemt. Als ik heel eerlijk mag zijn dan adviseer ik je niet om te gaan pielen aan het glasvezelpunt. Zoals mijn collega hierboven ook al terecht aangeeft, is het enorm kwetsbaar en gevoelig. De installatie van de mediaconverter in combinatie met je glasvezelpunt kun je beter over laten aan onze monteur. :relaxed:

Betreft het tweede punt dat je aankaart zie ik gelukkig geen obstakels! :smile: Onze monteur sluit komende donderdag de mediaconverter voor je aan en vervolgens kun je zelf beslissen om je eigen modem aan te sluiten middels de handleiding hierboven of wachten totdat je installatiepakket is gearriveerd. 

@Piotr Als je zijn verhaal en reacties leest zit die niet aan het glasvezel punt zelf te knoeien, er zit al een Genexis van KPN op en daar kan in veel gevallen gewoon T-Mobile over leveren.

Is alleen een LAN kabel er in prikken en hopen dat het werkt, in dit geval dus niet.

Maar als TM nu eens de zaakjes op orde krijgt zijn dit soort gevallen geeneens nodig, ik vraag me echt af wat er afgelopen jaar bij jullie gebeurt is, gaat op alle vlakken van alles mis wat niet mis mag gaan.

Reputatie 7

@flexzi De aansluiting vanuit de centrale zou al actief moeten zijn dus nu is het alleen nog een kwestie van juist aansluiten. Het kan zijn dat er nog wat aangepast moet worden aan de aansluiting op jouw adres maar geen zorgen dat gaat helemaal lukken met de monteur morgen!

@Doornekamp33 Balen dat dit zo overkomt. We hebben juist de rustigste zomer die we tot nu toe gehad hebben en ondanks alle vernieuwingen gelukkig nauwelijks grote problemen gehad.

Er blijft zo her en der inderdaad wél vertraging optreden met de verzendingen maar hier zit inmiddels een team op die full-time bezig zijn om dit hele proces eindelijk strak te trekken. We doen het dus juist steeds beter! Jammer om te horen dat dit niet zo over komt, daar moeten we dan aan werken!

@Brian, Beetje raar misschien dat het zo overkomt, maar ik lees te vaak dat het pakket niet op tijd aankomt, zelfs een simpele TV box opsturen duurde bij mij 3 weken, dit is een proces die niet fout mag gaan en als het ongelukkigerwijs toch fout gaat en men aan de bel trekt zou die gelijk of minstens de volgende dag bij de Post aangeleverd moeten zijn.

Wat ik hier lees tussen de regels door is desintresse, sch**t aan de klant, en onwil om dit met zeer grote spoed op te lossen.

Bij Telfort werd een extra box meestal nog dezelfde dag aangeboden bij PostNL, een vertraagd instalatie pakket was ook meestal de volgende dag binnen, monteur kan op Glas gewoon zijn werk doen omdat de noodzakelijke genexis bij hem in de wagen ligt en niet opgestuurd word met het pakket, allemaal zaken die het proces niet onnodig extra vertragen, zoals bij TM alles via die veel te trage techneuten moet worden aangevraagd.

Ik braag me af of T-Mobile niet teveel in 1 keer wil veranderen, veranderingen kosten tijd om het te stroomlijnen, als het ene nog niet afgerond is en het volgende weer op stapel staat  gaat dit op den duur mis.

Reputatie 1

bijgevoegde info: op de plaats waar ik mijn internet nu aan wil sluiten was al een glasvezelconnectie geactiveerd via KPN. zij hebben de mediaconverter (rj-45) in het kastje geplaatst. tevens hebben zij bevestigd dat zij vanaf de 27e van deze maand hun abonnement hebben gedeactiveerd. 

Reputatie 7
Badge +14

Als T-Mobile nog geen hardware heeft geleverd is er ook nog geen actieve dienst. Anders zouden klanten al betalen terwijl ze nog geen apparatuur hebben.

Reputatie 1

ik betaal al.

Reputatie 1

waarom zegt t-mobile dan dat de dienst al geactiveerd is? liegen ze simpelweg tegen me? want dan hebben ze een ander probleem met me...

Welke genexis heb je hangen, niet alle modellen werken met TMT.

Reageer