Beantwoord

Fritzbox 7590 T-Mobile glas



Toon eerste reactie

28 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marcovdijk 

Heb je de monteur niet laten komen of wel en is de Zyxel even aangesloten gebleven?

Reputatie 1

Hi,

monteur is niet gekomen. Deze afgezegd met een telefoontje.

Geen modem van T-mobile aangesloten gehad. Eigenlijk direct de Fritzbox aangesloten.

Eind van de dag zelf een eigen profile gemaakt. En alles werkt prima hier.

 

T-mobile gaf aan dat de verbinding gereed was. En in orde via de e-mail.

Reputatie 3

Hallo @dRichardK 

Heb je alleen internet of ook tv?

Als je alleen internet internet hebt kies dan bij internetprovider handmatig en vul vlan 300 in zodat je op alle 4 de poorten internet hebt.

En als je met 1000 down en up gewoon op toepassen klikt werkt het dan?

Ik heb internet en tv, het werkt prima. Maar ik wist niet goed wat ik bij up en down moest invullen. En vooral wat zijn de gevolgen als ik 300 invoer ipv 1000. Ik heb een speedtest gedaan via de kabel, Deze kwam niet boven de 100mb. Een speedtest met mijn telefoon ging beter 500mb. Maar 600 of hoger zie ik niet. Misschien ligt dit aan de netwerkkaart van mijn laptop, deze is 3 of jaar oud. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een betere finetunning voor mijn Fritz.box 7590 en zoek dus iemand die dit voor elkaar gekregen heeft. Misschien is mijn verbinding wel prima. Dat had ik eigenlijk beter eerst moeten testen met de zyxel. Maar ja de monteur was nog niet weg of ik had mijn 7590 al aangesloten. Zal in het weekend wel weer even van modern wisselen om te zien wat mijn snelheid is met de zyxel. 

Reageer