Beantwoord

Geen bestelstatus gevonden

  • 8 November 2023
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb op 24 oktober een bestelling voor het internetabonnement geplaatst.
Ik kreeg een e-mail met factuur en bestelnummer [mod edit: gegevens verwijderd].
Daarna kreeg ik echter geen reactie en mijn abonnement zou vandaag moeten ingaan.
Ik kan niets vinden op MyOdido en heb een nieuw abonnement aangevraagd, maar dit werd automatisch opgezegd omdat ik een eerdere bestelling had gedaan.
Wanneer ik de bestelstatus probeer te controleren, staat er "Sorry! Er ging iets mis" op de pagina.
Bestaat mijn bestelling? Als het ontbreekt, kunt u mij dan helpen annuleren zodat ik een nieuw exemplaar kan bestellen?

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 9 November 2023, 13:50

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @dasol, ik zie dat jouw oorspronkelijke bestelling van 24 oktober op on hold is gezet en de nieuwe bestelling gelijk is geannuleerd. De reden waarom de oorspronkelijke bestelling op on hold is gezet, is omdat de lijn bezet was door de vorige bewoner. De oorspronkelijke bestelling heb ik nu door laten lopen, gezien de vorige klant nu volledig is opgezegd. Jouw order zal nu dan ook weer doorlopen en je zal snel meer informatie krijgen over de oplevering. 

Het klopt daarnaast inderdaad dat jouw nieuwe bestelling is geannuleerd, omdat er al een bestelling liep. Ik heb nu jouw e-mailadres losgekoppeld van de geannuleerde bestelling. Wil je kijken of het nu wel lukt om de bestelstatus te bekijken in Mijn Odido? 

 

Bedankt voor de uitleg.
Ik heb een nieuwe e-mail ontvangen over mijn bestelling.

 

Reputatie 7
Badge +5

Super @dasol, dat is goed om te lezen! 😁

Reageer