Geen glasvezel na overstap Ziggo

  • 8 December 2023
  • 10 reacties
  • 144 Bekeken

1 december is internet monteur geweest voor aansluiting glasvezel. Rode LOS knipperde op Media Converter, de ONT, dus die was na 2 minuten weg. Zou door netwerkbeheerder binnen 3 werkdagen moeten worden opgelost.

Week verder. Geen reactie en geen internet.
Odido Klantenservice gebeld, kan niets doen.
Voucher heb ik niets aan, want ik heb al onbeperkt internet op mijn mobiel.
Guidion gemaild, geen reactie.

 

Ik heb het vermoeden dat dit hééél lang gaat duren…...

Teresa van Odido 4 maanden geleden

@ipopipo Ik ben direct het systeem ingedoken, om dit voor je uit te zoeken! De Guidion monteur heeft een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zijn nu aan het schakelen met de netwerkbeheerder om jou zo snel mogelijk online te krijgen. Weet dat we niet stil zitten, er wordt hard aan gewerkt! 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@ipopipo Ik ben direct het systeem ingedoken, om dit voor je uit te zoeken! De Guidion monteur heeft een ticket aangemaakt naar onze technische dienst. Zij zijn nu aan het schakelen met de netwerkbeheerder om jou zo snel mogelijk online te krijgen. Weet dat we niet stil zitten, er wordt hard aan gewerkt! 

De monteur heeft op 1-12 de ticket al aangemaakt.
Het is nu 11-12.

Guidion wijst naar Odido.
Odido wijst naar Guidion.

Typisch gevalletje kastje-naar-de-muur-verhaal.
Heb er weinig vertrouwen in, helaas...

 

Reputatie 7
Badge +9

Er is een monteur van de onderaannemer aangestuurd om de wijkcentrale te onderzoeken @ipopipo. Hopelijk hebben we morgen wat meer informatie!

Beste Tommie, bedankt voor je reactie.

De informatie die ik je in ieder geval kan geven is dat het vandaag 13-12 nog steeds niet werkt!

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb nogmaals navraag gedaan. We wachten af @ipopipo

Zojuist door Odido gebeld dat netwerkbeheerder Reggefiber werkzaamheden moet uitvoeren. Die opdracht is n.a.v. de werkbon van 1 dec op 7 dec door Reggefiber aangenomen en moet tot op heden nog uitgevoerd worden. Het is niet bekend wanneer dat gaat gebeuren.

Meer dan twee weken verder, geen internet en geen duidelijkheid.
Misschien moet ik toch maar een andere provider gaan zoeken.

Normaliter zou dat binnen 3 werkdagen opgelost moeten zijn.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @ipopipo, ik heb het meteen nagekeken! Het is op dit moment in behandeling bij de externe netwerkbeheerder. Zij zullen dit echt zo snel mogelijk oplossen. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je toch een mooie dag! Groetjes, Ishana

Ik heb net zelf maar even ODF gebeld en zij geven aan dat mijn postcodegebied helemaal nog niet is opgeleverd / afgemeld!

Ik ging ervan uit dat het alleen een storing op mijn adres was.

Het gaat zeker nog tot in Q1 2024 duren. De wijkcentrale zou nog moeten worden ingericht.
Op zich geen probleem, maar ik snap niet dat Odido die info niet kan geven.

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ipopipo, ik ben blij om te horen dat er wat meer duidelijkheid over is. Jij ook hele fijne feestdagen!  🎅🏻

Reageer