Geen goede communicatie winkel en afspraken niet nakomen

  • 25 March 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Goedendag,

Na de verhuizing overgestapt naar Odido. Er werd in de winkel aangeven geen probleem om bij ons een abonnement af te sluiten. Er ligt glasvezel bij jullie woning. Dit bleek niet het geval. Anderhalve maand moeten wachten tot de glasvezel tot de voordeur werd geplaatst. Tussen door kon Odido niet vertellen hoe lang het ging duren. In de winkel hadden ze geen idee konden alleen onbeperkt internet geven op telefoon. Maar niks betekenen voor Wifi of tv installatie. Je moet dan steeds een code ophalen in de winkel. Kabel ligt nu bij de voordeur zouden langskomen tussen 8-10 uur om het aan te sluiten. Niemand langs geweest om de aansluiting in de meterkast aan te leggen. Contact opgenomen moest maar weer een nieuw afspraak gemaakt worden. Voor niks de ochtend thuis gebleven en afspraken afgezegd. Nu moet er eerst weer een nieuwe afspraak worden ingepland om de kabel naar de meter kast te plaatsen. Dan moet je maar weer eens wachten tot een monteur tijd heeft om de rest van Odido aan te sluiten in je huis. Dit duurt dan totaal al 2 maanden. En je hebt nog steeds geen wifi en televisie. Slechte communicatie en service. Ik zou Odido ook zeker niet aanraden aan andere mensen. 

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @petrahogewoning 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet de bedoeling. 

Ik wil heel erg graag met je meekijken om voor je uit te zoeken hoe het precies zit. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan kijk ik direct met je mee!
 

Betreft de Unlimited Voucher codes, indien deze is verlopen en je een nieuwe nodig hebt, laat het mij dan gelijk weten. Ik stuur je dan een code, zodat je hier niets steeds voor naar de winkel hoeft. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @petrahogewoning 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet de bedoeling. 

Ik wil heel erg graag met je meekijken om voor je uit te zoeken hoe het precies zit. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan kijk ik direct met je mee!
 

Betreft de Unlimited Voucher codes, indien deze is verlopen en je een nieuwe nodig hebt, laat het mij dan gelijk weten. Ik stuur je dan een code, zodat je hier niets steeds voor naar de winkel hoeft. 

Reageer