-
-
is een nieuwe Poster
-
3 reacties
Hoi!
Vandaag is Guidion langsgeweest (aardige correcte man verder hoor) om het modem en converter te installeren, hij heeft zover mogelijk alles aangesloten, maar er staat schijnbaar geen signaal op onze woning.
Het is mij een klein beetje onduidelijk wat de verwachting is nu? Ik zou gebeld gaan worden door Odido voor een afspraak storingsmonteur. Hij verwachtte dat ik binnen 2 werkdagen gebeld zou gaan worden. Hoe daarna verder wist hij niet.
Voor mijn duidelijkheid; klopt het dat ik gebeld ga worden binnen 2 dagen? En wat is de verwachting daarna wat betreft het in orde maken van het signaal naar de woning?
Kan iemand mij daar iets meer over vertellen hoe dat in zn werk gaat?
Hey @Chloe88, welkom op onze Community!
Hopelijk kan ik je wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Guidion is langs geweest en heeft geen licht geconstateerd. De monteur schiet vervolgens een ticket in naar onze Back Office. Zij zullen het ticket in behandeling nemen en beslissen welke vervolg acties nodig zijn. Waarschijnlijk wordt er een nieuwe monteur gestuurd om dit op te lossen. De monteur zal werkzaamheden moeten verrichten in de wijkcentrale. Normaliter hanteren we een standaardverwerkingstijd van 5 werkdagen. Meestal worden de tickets sneller opgepakt. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken maar ik zag dat de monteur het ticket nog niet had ingeschoten. Sommige monteurs doen dit pas na hun shift. Zou je morgen nog een keer het balletje willen opgooien? Dan kan ik kijken of het ticket als is doorgezet, ald dit niet het geval is dan kan ik het ticket zelf aanmaken en doorzetten. Hopelijk ben je dan zo snel mogelijk online!
Bekijk origineel