geen inkomend signaal na installatie

  • 2 October 2023
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 1

Hoi!

Vandaag is Guidion langsgeweest (aardige correcte man verder hoor) om het modem en converter te installeren, hij heeft zover mogelijk alles aangesloten, maar er staat schijnbaar geen signaal op onze woning.

Het is mij een klein beetje onduidelijk wat de verwachting is nu? Ik zou gebeld gaan worden door Odido voor een afspraak storingsmonteur. Hij verwachtte dat ik binnen 2 werkdagen gebeld zou gaan worden. Hoe daarna verder wist hij niet.

Voor mijn duidelijkheid; klopt het dat ik gebeld ga worden binnen 2 dagen? En wat is de verwachting daarna wat betreft het in orde maken van het signaal naar de woning?  

Kan iemand mij daar iets meer over vertellen hoe dat in zn werk gaat? 

 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Chloe88, welkom op onze Community!

Hopelijk kan ik je wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Guidion is langs geweest en heeft geen licht geconstateerd. De monteur schiet vervolgens een ticket in naar onze Back Office. Zij zullen het ticket in behandeling nemen en beslissen welke vervolg acties nodig zijn. Waarschijnlijk wordt er een nieuwe monteur gestuurd om dit op te lossen. De monteur zal werkzaamheden moeten verrichten in de wijkcentrale. Normaliter hanteren we een standaardverwerkingstijd van 5 werkdagen. Meestal worden de tickets sneller opgepakt. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken maar ik zag dat de monteur het ticket nog niet had ingeschoten. Sommige monteurs doen dit pas na hun shift. Zou je morgen nog een keer het balletje willen opgooien? Dan kan ik kijken of het ticket als is doorgezet, ald dit niet het geval is dan kan ik het ticket zelf aanmaken en doorzetten. Hopelijk ben je dan zo snel mogelijk online!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Chloe88, welkom op onze Community!

Hopelijk kan ik je wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Guidion is langs geweest en heeft geen licht geconstateerd. De monteur schiet vervolgens een ticket in naar onze Back Office. Zij zullen het ticket in behandeling nemen en beslissen welke vervolg acties nodig zijn. Waarschijnlijk wordt er een nieuwe monteur gestuurd om dit op te lossen. De monteur zal werkzaamheden moeten verrichten in de wijkcentrale. Normaliter hanteren we een standaardverwerkingstijd van 5 werkdagen. Meestal worden de tickets sneller opgepakt. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken maar ik zag dat de monteur het ticket nog niet had ingeschoten. Sommige monteurs doen dit pas na hun shift. Zou je morgen nog een keer het balletje willen opgooien? Dan kan ik kijken of het ticket als is doorgezet, ald dit niet het geval is dan kan ik het ticket zelf aanmaken en doorzetten. Hopelijk ben je dan zo snel mogelijk online!

Reputatie 1

Hey @Chloe88, welkom op onze Community!

Hopelijk kan ik je wat meer duidelijkheid geven over de situatie. Guidion is langs geweest en heeft geen licht geconstateerd. De monteur schiet vervolgens een ticket in naar onze Back Office. Zij zullen het ticket in behandeling nemen en beslissen welke vervolg acties nodig zijn. Waarschijnlijk wordt er een nieuwe monteur gestuurd om dit op te lossen. De monteur zal werkzaamheden moeten verrichten in de wijkcentrale. Normaliter hanteren we een standaardverwerkingstijd van 5 werkdagen. Meestal worden de tickets sneller opgepakt. Ik ben daarom ook meteen voor je gaan kijken maar ik zag dat de monteur het ticket nog niet had ingeschoten. Sommige monteurs doen dit pas na hun shift. Zou je morgen nog een keer het balletje willen opgooien? Dan kan ik kijken of het ticket als is doorgezet, ald dit niet het geval is dan kan ik het ticket zelf aanmaken en doorzetten. Hopelijk ben je dan zo snel mogelijk online!

 

dank je wel Tommie! Zou je voor me kunnen kijken of de monteur mij niet vergeten is en het ticket ingeschoten heeft richting de backoffice?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Chloe88, geen zorgen, de monteur heeft absoluut een rapport doorgezet naar de backoffice! Omdat ik een aantal taken van de backoffice kan overnemen heb ik direct voor je contact opgenomen met netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Zij gaan het onderzoek voortzetten en ik verwacht dat ze je hier morgen meer over laten weten.

Ik zorg ervoor dat de druk hoog blijft op KPN NetwerkNL, ik ga hier achteraan en ik zie je heel graag snel genieten! 😃

Reputatie 1

Hoi @Chloe88, geen zorgen, de monteur heeft absoluut een rapport doorgezet naar de backoffice! Omdat ik een aantal taken van de backoffice kan overnemen heb ik direct voor je contact opgenomen met netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Zij gaan het onderzoek voortzetten en ik verwacht dat ze je hier morgen meer over laten weten.

Ik zorg ervoor dat de druk hoog blijft op KPN NetwerkNL, ik ga hier achteraan en ik zie je heel graag snel genieten! 😃

Super dank je wel Cal! Ik heb Marco van kpn zojuist al gesproken en een afspraak gemaakt. Super snelle service dank je wel!

Reputatie 7
Badge +4

Dat is fantastisch nieuws @Chloe88, ik ben blij om te horen dat ik je zo snel in contact kon brengen met KPN NetwerkNL! Heel graag gedaan, ik kijk uit naar je afspraak met de monteur, ik ga voor je duimen en ik heb vertrouwen in de voorziene oplossing! 😁

Reputatie 1

Dat is fantastisch nieuws @Chloe88, ik ben blij om te horen dat ik je zo snel in contact kon brengen met KPN NetwerkNL! Heel graag gedaan, ik kijk uit naar je afspraak met de monteur, ik ga voor je duimen en ik heb vertrouwen in de voorziene oplossing! 😁

De afspraak is geweest en ik ben connected!

Bedankt voor de snelle hulp/oplossing!

Reageer