geen internet


  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Hallo.  Op 9 januari heb ik een contract voor glasvezel.  Monteur heeft de router geïnstalleerd.  Het internet zou vanaf 29 februari aan moeten staan, maar het werkt nog steeds niet.  Wanneer zal internet beschikbaar zijn? 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @annad, fijn dat je navraag doet, ik haal graag de onderste steen voor je boven! Graag kijk ik direct met je mee naar de status, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en je kan het vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik duik graag in je dossier, ik hoop snel meer voor je te kunnen betekenen! 

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @annad, fijn dat je navraag doet, ik haal graag de onderste steen voor je boven! Graag kijk ik direct met je mee naar de status, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan je Community account. Zou je jouw klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en je kan het vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Ik duik graag in je dossier, ik hoop snel meer voor je te kunnen betekenen! 

Mijn klaantnummer is *mod edit: vermeld graag geen persoonlijke gegevens in een openbaar topic, maar in je afgeschermde profiel: https://community.odido.nl/settings/profile*

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @annad, fijn dat je hierop terug kon komen! Graag wil ik je vragen om persoonlijke gegevens alleen toe te voegen aan je profiel zodat deze afgeschermd zijn voor andere lezers. 

Wél ben ik voor je in je klantdossier gedoken, alleen zie ik dat deze aanvraag van je is stopgezet. Heb je nog een ander klantnummer waar je een actief abonnement op hebt?

Ik denk graag met je mee, ik zie je graag snel genieten!

Ik heb geen ander klantnummer.  Ik heb mijn internet verplaatst van tele2.  waarom is het gestopt?  Ik weet er niets van

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @annad, goed dat je dit doorgeeft, ik heb volledig uitgezocht voor je hoe de situatie in elkaar zit! Om je internet te activeren was er een tweede installatiemonteur van Guidion nodig omdat het de eerste keer niet lukte. De tweede installatiemonteur heeft meerdere keren geprobeerd om je te bellen, alleen konden we je nooit bereiken voor een tweede installatieafspraak. Ook lukte het ons niet om je per e-mail te bereiken. Daarom hebben wij je op 16 februari per e-mail laten weten dat we de bestelling afbreken omdat het ons niet lukte om contact met je te krijgen.

Geen zorgen, wij willen je alsnog heel graag snel aansluiten! Omdat de andere bestelling is geannuleerd raad ik je graag aan om een nieuwe bestelling te plaatsen, bijvoorbeeld via onze site: www.odido.nl Op dit moment hebben wij ook een speciale actie lopen waardoor je extra voordeel ontvangt.

Wij komen graag snel in actie, wij zetten graag de nodige stappen om je snel op te leveren!

Ik heb geen e-mail van je ontvangen.  Ik heb al een router aangesloten, kan deze blijven staan ​​voor een nieuwe bestelling?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @annad, de e-mail is verzonden naar je @tele2.nl e-mailadres. Dit is het e-mailadres wat is opgegeven bij de bestelling. Welk modem heb je aangesloten? 

Hi. Monteur heeft het Zyxel-modem aangesloten

Reputatie 7
Badge +9

Gaat het om het modem met serienummer: S200Y22037168 @annad? Deze moet namelijk weer retour naar ons. Hierover heb je ook een e-mail ontvangen op je tele2.nl e-mailadres. 

Deze e-mail bestaat niet meer, dus ik kende uw berichten niet. waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Reputatie 6
Badge +2

@annad Goed dat je dit aangeeft, ik verander dit graag voor je! 

Wil je mij in een privébericht sturen naar welk e-mailadres je dit gewijzigd wil hebben? 

Betreft het terugsturen van de apparatuur, in dit topic lees je precies hoe je dit doet: Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community.  

Hi. Ik heb je een privebericht gestuurd.  Is het mogelijk om deze bestelling te herstellen?  Ik wil graag internet van Odido

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @annad, heel graag hadden wij ervoor gezorgd dat je nog van deze bestelling kon genieten, alleen omdat de bestelling nu ver in het annuleringsproces is kunnen wij dit niet meer terugdraaien. Graag raad ik je aan om zo snel mogelijk een nieuwe bestelling te plaatsen zodat wij meteen kunnen beginnen met de levering en je snel van internet kan genieten.

Vandaag geniet Teresa van haar weekend, ik zal haar vragen of ze morgen het e-mail adres voor je kan wijzigen. In de tussentijd wens ik jou ook een hele mooie zondag toe! 😄

Reageer