2 dagen geleden
Geen internet/tv bij overstappen…
Geen internet/tv bij overstappen TMobile
Het begon op 4 juli mijn aanvraag voor 2 mobile nummers en internet/tv/vast telefoon.
Dat gaat fout ik krijg 1 mobile nummer.
Opnieuw aanvragen krijg ik 1 mobile voor 1 jaar en ander voor 2 jaar.
Verschillende datums pppfff
Niet goed dus en er was belooft geen kosten van aansluiten en nummerbehoud gaat weer fout.
Ook overstapservice mis ik.
Cancel maar weer alles thuis pakket weer terug gestuurd en afgezegd bij TMobile winkel.
Word ik weer gebeld en beloofd alles komt goed en geen extra kosten voor aansluiten em activatie dit nu zwart op wit.
Ik denk alles komt nu goed en snelle thuis thuisaansluiting.
Jammer weer niet goed aansluiten lukt niet en nu geen internet en geen tv meer
Word mij verteld moet wachten en geduld hebben.
Kunnen mij niet helpen het licht nu weer aan de KPN of onderaannemer.
Na 10 uur bellen en 12 verschillende mensen te hebben gesproken en veel mensen die praten maar wat en snappen niet wat ze moeten zeggen. Heel veel sorry en 30 keer excuus mijn zolder ligt vol.
Heb ik nu geen internet en tv meer
Wanneer wel krijg ik geen antwoord op
Krijg ik een mail dat binnen 3 dagen ze het oplossen.
Wat is hier aan de hand zijn ze gek aan het worden zo ga je niet met klanten om.
Hoe gaan ze dit oplossen en vergoeden
Ik heb een bedrijf en kan niet mijn werk doen.
Gr Een heel geduldige klant die geloofd in het goede
Datum van ervaring: 27 juli 2023
Antwoord van T-Mobile
Een dag geleden
Hey, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wil natuurlijk dat alles zo soepel mogelijk verloopt en dat je kunt genieten van onze diensten! Ik zoek dit daarom ook graag verder voor je uit en hopelijk kan ik de verlosser zijn in dit verhaal. Stuur mij een privébericht via Facebook of Twitter met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Heb je geen social media? Dan kun je altijd een topic starten via onze Community: https://community.t-mobile.nl/ Ik hoor dan graag de exacte problemen die je ervaart, zodat ik samen met jou naar een oplossing kan kijken! Groetjes, Tommie