Geen Internet en tv en telefoon

  • 29 July 2023
  • 46 reacties
  • 302 Bekeken

2 dagen geleden

Geen internet/tv bij overstappen…

Geen internet/tv bij overstappen TMobile
Het begon op 4 juli mijn aanvraag voor 2 mobile nummers en internet/tv/vast telefoon.
Dat gaat fout ik krijg 1 mobile nummer.
Opnieuw aanvragen krijg ik 1 mobile voor 1 jaar en ander voor 2 jaar.
Verschillende datums pppfff
Niet goed dus en er was belooft geen kosten van aansluiten en nummerbehoud gaat weer fout.
Ook overstapservice mis ik.
Cancel maar weer alles thuis pakket weer terug gestuurd en afgezegd bij TMobile winkel.
Word ik weer gebeld en beloofd alles komt goed en geen extra kosten voor aansluiten em activatie dit nu zwart op wit.
Ik denk alles komt nu goed en snelle thuis thuisaansluiting.
Jammer weer niet goed aansluiten lukt niet en nu geen internet en geen tv meer
Word mij verteld moet wachten en geduld hebben.
Kunnen mij niet helpen het licht nu weer aan de KPN of onderaannemer.
Na 10 uur bellen en 12 verschillende mensen te hebben gesproken en veel mensen die praten maar wat en snappen niet wat ze moeten zeggen. Heel veel sorry en 30 keer excuus mijn zolder ligt vol.
Heb ik nu geen internet en tv meer
Wanneer wel krijg ik geen antwoord op
Krijg ik een mail dat binnen 3 dagen ze het oplossen.
Wat is hier aan de hand zijn ze gek aan het worden zo ga je niet met klanten om.
Hoe gaan ze dit oplossen en vergoeden
Ik heb een bedrijf en kan niet mijn werk doen.
Gr Een heel geduldige klant die geloofd in het goede

Datum van ervaring: 27 juli 2023

Antwoord van T-Mobile

Een dag geleden

Hey, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wil natuurlijk dat alles zo soepel mogelijk verloopt en dat je kunt genieten van onze diensten! Ik zoek dit daarom ook graag verder voor je uit en hopelijk kan ik de verlosser zijn in dit verhaal. Stuur mij een privébericht via Facebook of Twitter met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Heb je geen social media? Dan kun je altijd een topic starten via onze Community: https://community.t-mobile.nl/ Ik hoor dan graag de exacte problemen die je ervaart, zodat ik samen met jou naar een oplossing kan kijken! Groetjes, Tommie

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @thofkamp, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben ook direct voor je gaan kijken of ik het een en ander door kan zetten. Nu zie ik dat KPN NetwerkNL al een afspraak met je ingepland heeft! Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik wil namelijk dat alles nu soepel voor je gaat verlopen en daar wil ik alles voor doen. Hopelijk gaat het nu ook soepel en wordt de oplevering goed afgehandeld.

Bekijk origineel

46 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben ook direct voor je gaan kijken of ik het een en ander door kan zetten. Nu zie ik dat KPN NetwerkNL al een afspraak met je ingepland heeft! Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik wil namelijk dat alles nu soepel voor je gaat verlopen en daar wil ik alles voor doen. Hopelijk gaat het nu ook soepel en wordt de oplevering goed afgehandeld.

Dag Tommie,

Ik weet niet of je het journaal heb gelezen  als ze alle telefoongesprekken en afspraken vastleggen ?

Maar het is nu heeelveeel  geworden  meer dan 12 uren gebeld  en wachten in de wachtrij 

Ja vanmorgen contact gehad met  KPN  HI Infra    die zouden morgen dus komen      Hoop ik !

Het is heel slecht geregeld bij  T-Mobile    en ik heb heel veel geduld getoond

Hoe gaan we dit oplossen met de kosten en vergoedingen   van mijn kant erg veel tijd in ?

Er moet zeker wat tegenover staan van vergoeding    De afspraken zijn niet nagekomen door T- Mobile

En dan moet ik nog 2 mobile telefoon overstappen krijgen  17 augustus ?

1-2 gratis maanden zou eigenlijk op zijn plaats zijn.

Ik ben eigen ondernemer en heb nu al dagen geen internet meer  dus alles staat een beetje stil

 

Mvg,  Ton Hofkamp

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, bedankt voor je snelle reactie.

Het is inderdaad niet soepel gelopen. Mijn excuses hiervoor. Ik moet inderdaad eerst KPN NetwerkNL afwachten en hopelijk ben je dan eindelijk online. Over mobiele abonnementen kan ik niks zeggen omdat ik voor T-Mobile Thuis werk. Mag ik je vragen om een nieuw topic te starten voor je vragen over de mobiele abonnementen? Dan pakt één van mijn collega's dat voor je op. Uiteraard gaan we, als dit opgelost is, kijken naar een passende vergoeding!

Dag Tommie,

 

Ik laat het je morgen weten of het goed is gelukt

Wel pijn en mijn buik met dit alles +++++

 

Dag Tommie,

Mijn internet/tv  werkt nu     Gideon was een kastje vergeten om voor de router te plaatsen deze zat dus bij het pakket  ??

Ik weet nog dat hij 27 juli vertelde ohh dat is niet nodig

KPN is vandaag met 2 man geweest en er was dus wel signaal vanuit de wijkcentrale     ze waren verbaast dat Gideon niet heeft gedaan wat ze moesten doen

Ook de televisie /telefoon/computer/wifi / 1 emailadres  heeft Gideon niet aangesloten

Nu het volgende Thuis veilig online werkt niet  weer gebeld moet weer 2 dagen wachten !!!

Vanaf 4 juli ben ik bezig en nog steeds moet ik wachten wachten  etc.   Ik wil niet wachten

Zoals  T-Mobile heeft belooft  zou ik 27 juli zijn aangesloten op het internet

Dan ga ik er vanuit dat ik veilig kan werken op internet    ik heb een bedrijf !

Vanaf donderdag 27 juli ben ik eraf van het internet

Wat word de passende vergoeding nu ?  ik heb meer dan 12 uur aan het bellen geweest en het is fout op fout wat er gebeurd

Ik denk  1 -2  maanden gratis is wel op zijn plaats !

 

Mvg,  Ton Hofkamp

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, ik ben erg blij om te horen dat je verbinding nu werkt!

Op dit moment moet Guidion langs komen om de verbinding actief te melden. Als het goed is heb je een nieuwe link gekregen om een afspraak in te plannen. Zodra de verbinding actief gemeld is, loopt je bestelling door. Daarna zul je ook Thuis Veilig Online moeten kunnen activeren. 

 

Omdat er nog geen kosten zijn gemaakt kan ik op dit moment ook niks vergoeden. Als een netwerkstoring 12 uur of langer duurt, dan passen wij de ‘wettelijke compensatieregeling’ toe. Je hebt recht op een vergoeding als je woont in het storingsgebied én minimaal 12 uur last hebt gehad van een netwerkstoring. Lees meer op onze storingspagina. Omdat het internet op 27 juli werkend zou moeten zijn, kan ik 27 tot en met 1 augustus voor je vergoeden. Hiervoor dient alles eerst opgelost te zijn en een rekening betaald te zijn. Daarnaast heb ik nog een kleinigheidje jouw kant opgestuurd, dit zal aan de deur worden bezorgd!

Dag Tommie,

Nu snap ik het niet helemaal  wat moet Guidion nog bij mij doen ?

Ik heb zelf gezorgd dat het werkt  en de instellingen gedaan

KPN  is met 2 man geweest om de fout die Guidion heeft gemaakt te herstellen  dus het  vergeten kastje wat in de doos zat te plaatsen en de rest heb ikzelf gedaan!  Wifi instellingen  TV instellingen  Kabels aansluiten  etc. 

En hoezo zijn er geen kosten gemaakt  ik heb nadat Guidion is geweest geen internet meer   en ik heb een bedrijf  en kon geen werkzaamheden uitvoeren. ik sta dagen stil

Dus ik heb heel veel onkosten »  lees  ik kan mijn werkzaamheden niet meer uitvoeren

Ook heb ik meer dan 12 uren moeten praten met  T-Mobile  omdat alles fout gaat daar dit alles zou je in het Journaal moeten lezen

 

Dit hieronder had je mij geschreven ( neem aan dat dit niet is vergeten)

Het is inderdaad niet soepel gelopen. Mijn excuses hiervoor. Ik moet inderdaad eerst KPN NetwerkNL afwachten en hopelijk ben je dan eindelijk online. Over mobiele abonnementen kan ik niks zeggen omdat ik voor T-Mobile Thuis werk. Mag ik je vragen om een nieuw topic te starten voor je vragen over de mobiele abonnementen? Dan pakt één van mijn collega's dat voor je op. Uiteraard gaan we, als dit opgelost is, kijken naar een passende vergoeding!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @thofkamp 

Doordat Guidion de werkende verbinding nog niet heeft aangemeld, staat de bestelling nog op niet afgerond waardoor oa je contract nog niet is ingegaan.

Reputatie 7
Badge +9

@thofkamp Guidion moet als nog langskomen om de verbinding actief te melden. Je bestelling loopt anders niet door in het systeem en daarom kun je nog geen gebruik maken van Thuis Veilig Online. Normaliter dient Guidion de installatie te doen, daarna geeft hij een seintje door aan ons dat alles werkt zoals het moet. Dan loopt de bestelling automatisch door en ben je volledig opgeleverd. Als Guidion niet komt om de verbinding actief te melden, blijft je order stil staan. Je zult dan geen aanpassingen kunnen doen aan het abonnement en diensten/producten zullen dan ook niet actief worden.

 

En hoezo zijn er geen kosten gemaakt

Ik heb het over kosten die bij ons zijn gemaakt. Je hebt nog geen abonnementskosten betaald. Ik kan alleen kosten vergoeden die bij ons gemaakt zijn. Daarnaast ben ik niet vergeten wat ik gezegd heb en daarom heb ik ook wat extra's opgestuurd. Daarnaast wil ik de dagen dat je geen internet hebt gehad voor je vergoeden. 

 

Dag Tommie,

Ik heb een klacht ingediend over Guidion   dat is mij gevraagd of ik dat wilde  via T-Mobile!

Dat ze langs moeten komen ?  Ik heb internet dus dat is niet nodig   zonde van mijn tijd  ze kunnen het actief melden   Ze weten dat  KPN langs is geweest want ze hebben daar zelf omgevraagd

Ik wil alleen veilig online    en ik zie geen button     dus ik heb een auto   maar geen stuur   niet echt veilig

Als je het journaal lees  van mij   dit zal wel heel lang zijn   er worden steeds dingen beloofd maar als het niet word opgeschreven en ook naar mij word gestuurd  zwart op wit   is het niet meer terug te vinden

Als het niet gaat zoals is beloofd en T-Mobile komt niet zijn afspraken na    is er een probleem

Reputatie 7
Badge +9

@thofkamp Guidion moet langs komen. Doe je dit niet, loopt de bestelling niet door en Thuis Veilig Online dus ook niet. 

Dag Tommie,

Vandaag bericht gekregen dat ik ben aangesloten    maar ze nemen nu weer 2 augustus als aangesloten

Dit klopt nu niet want ik kan nu vandaag internet veilig instellen

Op mijn T-Mobile stond steeds in behandeling/pakket onderweg en ik had geen button voor veilig internet

Nu zie ik ook weer op de nota  € 37,50 staan  maar het zou € 32,50 zijn

Ik heb eigenlijk vanaf 4 juli ook 2 mobile nummers aangevraagd  maar door zoveel fouten gaan die pas 17 augustus in.

Zoveel uren bellen en ik heb niet 1 keer de zelfde persoon gesproken  dus ik heb zeker 25 verschillende mensen aan de telefoon gehad.   

Wat een verloren tijd en stress.

Je wordt nog wel bedankt voor de bloemen   die zijn voor mijn vrouw (: !

Mvg,  Ton Hofkamp

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, ik zie inderdaad dat de order nu goed is doorgelopen. Werkt Thuis Veilig Online al?

Ik zie zelf nog geen nota staan, als ik inlog op je My T-Mobile zie ik dit wel terug: Totaal per maand: € 32,50. Als het goed is zal dit goed verlopen! Voor mobiel kan ik je niet helpen, je zou daar eventueel een nieuw topic over kunnen maken en in de categorie mobiel kunnen plaatsen. Dan zal een collega van mobiel dit verder voor je uitzoeken! 

Dag Tommie,

Net gebeld met T-Mobile  om veilig thuis te plaatsen op een pc  dit moeten ze toch weten de

klantenservice ?

Nee dus en ik krijg steeds te horen ik moet even kijken  ja dat doe ik ook   en ik vraag u weet niet hoe het werkt en wat ik moet doen?

want ik activeer veilig thuis online en krijg de keus androit of Iphone ?   nee  ik moet windows10

Eehhh ik moet even kijken krijg ik te horen  en word in de wacht gezet   dat na 10 minuten heb ik maar opgehangen

Is er geen nummer dat ik iemand kan bellen die er verstand van heeft   dit is niet de eerste keer dat ik iemand aan de lijn krijg die niets kunnen/weten    pppfffffffff

Reputatie 7
Badge +9

@thofkamp als het goed is heb je een e-mail gehad met alle info over Thuis Veilig Online. In de e-mail staat ook een download link voor de software. Dit heb je alleen nodig om TVO te activeren, daarna zullen alle verbonden apparaten beveiligd zijn. Je kunt ook gerust de app downloaden, na het activeren is je lapot/desktop ook beveiligd. Over de werking van TVO hebben we een topic geschreven: 

 

 

Dag Tommie,

Ik tel al meer dan 70 mails    dus misschien zit er 1 tussen die de uitleg geeft ?

Of niet

 

Ik zie in een mail vandaag over veilig thuis  maar het kan 24 uur duren lees ik

En ik ga weer kijken of mijn telefoon nu werkt   dit werkte al die tijd niet   dus geen alarm !

Nu lees ik ook dat ik vanaf 2 augustus ga betalen ?    Dit klopt dus niet

Vandaag is het in gegaan  als nu de dingen wel gaan werken ?  hoop ik

Reputatie 7
Badge +9

@thofkamp ik zie nu dat Thuis Veilig Online alleen via de app werkt. Overal Veilig Online heeft wel een desktop versie!

Dag Tommie,

Mijn telefoon werkt alleen ze hebben een ander nummer gegeven!

Dus ik ga niet betalen voor deze fouten.

Echt alles gaat mis wat mis kan gaan.

Balen dat het zo moet

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, gaat dit om eem mobiel abonnement of vaste telefoon? 

Dag Tommie,

Dit is vaste telefoon  en ik heb nummerbehoud gevraagd 

Ik heb een bedrijf  en gebruik dat nummer  ook mijn alarm doet het niet

Mijn kaartjes van mijn bedrijf hebben dit nummer

Waarom gaat dit ook fout ?

 

Mijn 2 mobiele nummers gaan 17 augustus naar T-Mobile   ook met nummerbehoud

Ik hoop dat dit wel goed gaat !

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, bedankt voor je snelle reactie.

Ik zie inderdaad dat nummerbehoud nog niet goed is doorgelopen. Ook zie ik dat hier al een ticket voor open staat. Ze gaan hier zo snel mogelijk voor je achteraan! 

Dag Tommie,

 

Veilig online  werkt nog steeds niet   en ik heb nog steeds niet het goede vaste nummer

Ook hebben ze de nummers omgedraaid  bij controle  van het juiste nummer ( nummerbehoud)

Klantenservice snapt zelf niet hoe het werkt  en wat te doen

Volgens mij missen ze de juiste opleiding

Dus weer 1 dag voorbij   en nogmaals ik heb een bedrijf   en ik wil veilig op het internet   en dat de mensen mij kunnen bellen op mijn vaste nummer

Dit lukt nog steeds niet vanaf  27 juli 2023

Ben ik nu de enigste waar alles fout gaat ?  want fout gaat het steeds !! 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @thofkamp , 

Is Guidion nu al langs geweest om de aansluiting goed op te leveren? Anders blijven de administratieve processen hangen!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, ik ben nogmaals gaan kijken en zie dat nummerbehoud nu zou moeten werken. Kan je alles een reboot geven en dit testen?

Wat werkt er precies niet aan Thuis Veilig Online? Heb je de app gedownload en geactiveerd? 

Reageer