Beantwoord

geen internet na installatie



Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 1

@Jason KPN is zojuist langs geweest met een monteur in de centrale. Helaas gaven zij aan dat alles goed werkt vanuit hun kant...

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, er is dan eindelijk schot in de zaak gekomen: de plandatum voor de herstelwerkzaamheden zijn doorgegeven. Morgenochtend zal de beheerder aan de slag gaan zodat het opgelost wordt. Sorry voor het langere wachten.

Houd je ons op de hoogte van hoe de verbinding er morgenmiddag bij staat? Thanks alvast en veel succes!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Abdullah, sorry voor de late reactie: we zijn nog in afwachting van het rapport van de monteur, maar zo te zien, is het nog steeds niet succesvol verlopen. Onze techneuten zullen het nu zo snel mogelijk in goede banen geleiden. Kan ik je in de tussentijd een Unlimited Internet voucher aanbieden zodat je de komende zeven dagen in ieder geval online bent via mobiele hotspot? Dit werkt enkel op een T-Mobile simkaart, maar mag prepaid of abonnement zijn.

Reputatie 1

@Jason 

 

Hoi Jason, niks persoonlijks naar jou toe, maar het magere antwoord wat ik krijg is onacceptabel. Dit is nu de situatie:

 

Dag 1: monteur zegt verbinding hoeft alleen maar te worden geactiveerd duurt 2 uur max.

Komende dagen: van kastje naar muur, ik moest geduld hebben voor activatie.

Vervolgens: Ligt aan KPN volgens tmobile. KPN 2x laten komen, evenals guidion en laten bellen met BO. De een wijst de ander aan.

 

Ik heb al die tijd zelf moeten bellen, 0 communicatie vanuit tmobile. Ik heb ook een beveiligingscamera die offline staat. Ik heb zelf gevraagd om een tijdelijke oplossing als Huawei modem met sim; wordt niet uitgegeven. Ik heb al een unlimited abonnement maar je kan begrijpen dat ik mijn tel niet thuis laat.

 

Ik wil heel graag duidelijke communicatie met een tijdlijn erbij; 16 dagen geen verbinding is belachelijk. Nogmaals, niks persoonlijks naar jou toe Jason maar er wordt letterlijk niks gecommuniceerd.

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: goedemiddag @Abdullah, ik zie dat ReggeFiber een afspraak ingepland heeft eergisteren. Hebben zij jou hierover gebeld? Het is namelijk niet altijd nodig om op locatie de woning te betreden, zeker niet wanneer er enkel werkzaamheden in de wijkcentrale/wijkverdeler plaatsvinden. Houd me op de hoogte alsjeblieft, dan check ik morgenochtend weer hoe het ervoor staat. Thanks!

Reputatie 1

@Jason hi Jason, ik heb geen belletje gehad. Ik ben wel gewoon thuis, dus ben benieuwd. ik zal een update posten zodra die er is. thnx!

Reputatie 7
Badge +16

@Abdullah Maurice heeft het al perfect verwoord en jullie slaan samen de spijker op zijn kop! Er mag inderdaad veel meer op serviceniveau geboden worden, daarom zal ik je zo vaak mogelijk voorzien van updates. Ik beloof je dat we erbovenop zitten en dat ik er zoveel mogelijk vaart achter zet zodat je binnen de kortst mogelijke termijn een werkende verbinding hebt. Excuses dat mijn eerdere reactie zo kort door de bocht was, dat is niet mijn intentie geweest.

We beginnen gelijk met een update: KPN NetwerkNL (ReggeFiber) heeft de aannemer met klem verzocht om zo snel mogelijk een nieuwe plandatum aan te bieden zodat er vervolgstappen kunnen worden genomen. 

Zodra ik meer weet, hoor je het meteen van me!

Reputatie 6

Kijk, zo zie je maar weer, heb je ineens een luxeprobleem wat betreft updates. Kan snel gaan. :wink:

Die camera heb je om een reden natuurlijk. Extra gevoel van veiligheid. Kan me voorstellen dat het niet werken ervan dan ook een tegenovergesteld effect kan veroorzaken. Dat is niet chill. 

Het klinkt nu in ieder geval alsof er schot in de zaak zit. We houden je op de hoogte!

PS, dat is zeker een goede tip om mee te nemen. Jason had het al over de voucher, dat is eigenlijk de alternatieve oplossing die we direct beschikbaar hebben. Met het opsturen van randapparatuur heb je altijd extra vertraging, zeker ten opzichte van je eigen smartphone gebruiken. Tegenwoordig heeft bijna iedereen die. Daarmee doen we natuurlijk wel een aanname, en het neemt niet weg dat we altijd kunnen uitbreiden natuurlijk. Dus thanks voor de tip! :hearts:

Reputatie 7
Badge +16

@Abdullah Goedemorgen, dan komt er vandaag ongetwijfeld verduidelijking. Thanks dat je me op de hoogte houdt! Ik doe precies hetzelfde aan mijn kant, mocht ik updates hebben.

Reputatie 7

Hi @Abdullah ,

Goed dat je het bij ons nagaat! Ik heb vernomen dat er inmiddels al flink wat contact is geweest en dat de installatie nu kan worden uitgevoerd. Er is een afspraak gemaakt met de monteur van Guidion om de installatie te voltooien, zodat jij kan genieten van je snelle Glasvezelverbinding. Onze excuses voor het ongemak! Mocht je een onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. De Community zit voor je klaar!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Abdullah, ik heb nog geen concreet antwoord ontvangen vanuit de beheerder. Ik houd je zo goed mogelijk op de hoogte en zodra ik meer weet, hoor je het meteen!

Reageer