Beantwoord

Geen internet na internetlimiet verhoogd

  • 5 November 2021
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Geachte,

 

Ik had op 04-11-2021 een afspraak staan met Guidion, ze hebben me internetsnelheid verhoogt namelijk.

Vanwege priveomstandigheden ben ik niet aanwezig geweest en in de gelegenheid kon ik de telefoon ook niet opnemen. Helaas bellen ze met “Onbekend nummer” en kon ik niet terug bellen erna.

Bij thuiskomst blijkt me internet niet meer te werken, na me mail door te kijken begrijp ik dat ze de patch alles gedaan hebben maar alleen de MediaConverter niet hebben kunnen plaatsen. Na de helemiddag bellen met T-Mobile en Guidion is er eindelijk een nieuwe werkbon bij guidion gekomen rond kwart voor 6/6.

 

Meerdere malen aangegeven te hebben dat ik nu geen internet heb, ik ben zelf ZZPer en zit in de development branch. Nou heb ik zojuist de bevestiging gekregen dat ze pas op 24-11-2021 van guidion langskomen, nu moet ik dus tot dan zonder internet zitten. Dit lijkt me niet handig….

 

Met vriendelijke groet,

 

Pascal Sopacua

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 November 2021, 12:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @psopacua, leuk dat je een account hebt aangemaakt, welkom op de Community!

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat er een afspraak ingepland staat, is Guidion genoodzaakt om een nieuwe datum in te plannen en dat is vaak een stukje verder in de toekomst dan de aanvankelijke afspraak. Omdat ik 24 november wel erg ver in de toekomst vind, heb ik gebeld met Guidion en gevraagd om de afspraak te bespoedigen, momenteel laat de agenda dat echter niet toe, sorry. Wat je echter wel kunt doen, is elke ochtend en middag eventjes bellen met 088-2000 151, dan checken de medewerkers of er een gaatje vrij is in de agenda en kun je wellicht sneller geholpen worden. 

De collega die ik aan de telefoon sprak, gaf aan dat je vandaag wat later in de middag nog eens kunt bellen. Soms vallen afspraken namelijk uit doordat problemen hersteld worden of wegens andere redenen en dan ontstaat er ruimte om eerder jouw afspraak in te plannen. Heel veel succes en sorry dat ik je niet gelijk kan helpen!

Hallo Jason,

 

Hartstikke bedankt voor de terugkoppeling, oke dan is het niet anders en ga ik iedere dag eventjes bellen. Wat ik me nu wel afvraag is dat ik voor de periode tot de afspraak wel voor internet betaal maar niet geleverd krijg, wat kan ik daarmee doen?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @psopacua 

De overeenkomst gaat in op het moment dat de dienst beschikbaar is op het door jouw opgegeven (woon)adres en je de dienst hebt geactiveerd of de dienst door de monteur is geactiveerd.

Als de dienst beschikbaar is op jouw (woon)adres, maar je de dienst niet activeert, start de Overeenkomst automatisch 14 dagen nadat je dienst op het door jouw opgegeven adres beschikbaar is geworden

Reputatie 7
Badge +15

-knip-

Hallo @Waqqas ,

de dienst is gewoon geactiveerd (Tevens bevestigd gisteren via de telefoon van T-mobile), feit is dat niet de juiste media converter in de meterkast zit, als die aangesloten is dan kan ik direct internetten hoeft niet meer geactiveerd te worden of iets.

Reputatie 6

Geen zorgen @psopacua, je hoeft voor deze periode geen abonnementskosten te betalen. Mocht deze periode onverhoopt toch op jouw factuur staan, omdat deze situatie net iets anders is gelopen dan normaal, geef dan een seintje. Dan zorgen we ervoor dat dit bedrag in mindering wordt gebracht op de factuur erna.