Hallo allemaal,
Sinds kort woon ik in een woning die dit jaar gerenoveerd is. Nu heb ik het installatie pakket van T-Mobile Thuis ontvangen (DSL, glasvezel niet mogelijk op mijn adres) en gaat het abonnement vanaf 14 Februari in. Uit nieuwsgierigheid ben ik alvast even wezen kijken naar hoe en wat ik moet aansluiten. In de stap voor stap handleiding staat dat ik het ISRA punt moet vinden maar deze is nergens te bekennen. in de meterkast niet, woonkamer, slaapkamers ook allemaal ondersteboven gehaald maar geen enkel spoor van een ISRA punt die lijkt op de afbeeldingen in de handleiding.
Wat me wel opviel is dat er wel wandcontactdozen voor een ethernet kabel en eentje voor een coax kabel aanwezig zijn in de muur van de woonkamer, net naast de meterkast. Daarnaast komt er van uit de bovenkant in de meterkast, waar ik niet bij kan, een blauwe ethernet kabel naar beneden. Precies dezelfde kleur als de WAN poort op het modem. daarnaast hangt er een klein coax kastje met het ziggo logo er op met een aantal kabels die van uit de grond komen in de meterkast.
Betekent de aanwezigheid van deze ethernet kabel dat het straks wanneer het abonnement actief is het simpelweg plug en play is? of moet er iemand langs komen om het een en ander aan te passen?
ik hoop dat iemand antwoord heeft!
Groetjes,
Jasper