-
-
is nieuwsgierig
-
1 reactie
Beste,
Op 25-11-2023 heb ik mij aangemeld als nieuwe klant voor internet thuis. Tot heden heb ik geen bericht ontvangen wanneer de overstap plaatsvindt, en kan ik geen informatie vinden over de status van mijn aanvraag.
Graag hoor ik wanneer de overstap plaatsvindt.
Groet,
S
Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Smellysock
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt, ik help je graag verder. Ik ben direct het systeem ingedoken, maar ik zie dat de afspraak met Guidion is geannuleerd omdat er geen afspraak is ingepland. Ik heb gelijk een nieuw monteursverzoek ingediend. Je ontvangt hier vandaag een e-mail over met een link om de afspraak in te plannen. Zodra de monteur van Guidion is langs geweest voor de installatie, zal de overstap plaats vinden en beginnen wij met het leveren van onze diensten.
Bekijk origineel