Geen signaal op glasvezel na installatie

  • 14 September 2023
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi allen,

Een maand geleden heb ik een afspraak gemaakt voor het installeren van glasvezel. 

Vorige week dinsdag is de Guidion installateur geweest en constateerde dat er op de glasvezel geen signaal is. Hij heeft een ticket gemaakt. Vrijdag kreeg ik een mailtje dat het is doorgezet naar KPN Netwerk.

Ondertussen is het dik een week later en is er nog steeds geen afspraak voor een monteur die langs de wijkcentrale gaat.

Meerdere malen met de Odido klantenservice gebeld die zegt dat er een ticket bij KPN Netwerk is aangemaakt en dat ik contact met hun op moet nemen. Als ik KPN Netwerk bel claimen zij dat er geen ticket bestaat en dat ik Odido moet bellen.

Ik voel me ondertussen een speelbal van de klantenservices die geen verantwoordelijkheid pakken… 

Kan iemand ervoor zorgen dat er een afspraak met een installateur komt? Het perspectief dát er een afspraak staat zal al enorm helpen.

 

Vr groeten,

Koen

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Koen500, welkom op onze Community!

Ik ben hier direct voor je ingedoken en het lijkt erop dat KPN NetwerkNL het ticket weer teruggestuurd heeft naar ons. Ze misten de poortgegevens namelijk. Ik heb dit intern bij ons aangekaart en het is opnieuw ingeschoten met de juiste gegevens. Je kan er vanuit gaan dat KPN NetwerkNL spoedig contact met je op gaat nemen! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Koen500, welkom op onze Community!

Ik ben hier direct voor je ingedoken en het lijkt erop dat KPN NetwerkNL het ticket weer teruggestuurd heeft naar ons. Ze misten de poortgegevens namelijk. Ik heb dit intern bij ons aangekaart en het is opnieuw ingeschoten met de juiste gegevens. Je kan er vanuit gaan dat KPN NetwerkNL spoedig contact met je op gaat nemen! 

Bedankt voor je reactie Tommie! Dan wacht ik dat even af. Wanneer zal ik contact opnemen als ik nog niks heb gehoord?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Koen500, ik was blij voor je om te zien dat je kort na het plaatsen van je bericht contact hebt gehad van KPN NetwerkNL en dat er na het weekend een monteur van hen langskomt. Mocht je onze hulp nog kunnen gebruiken, geef het vooral aan. Voor nu wil ik je desondanks een fijn weekend toewensen en ik heb er vertrouwen in dat de monteur je heel goed kan helpen! 🙂

Reageer