Beantwoord

geen singaal na installatie

  • 26 October 2020
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Dag, 

Vandaag de installatie dag, Guidion monteur aam de gang, geen inkomend signaal, wereldbol blijft rood. 
Blijkbaar verkeerd gepatched of kastje buiten moet aangepast worden, conclusie hij belt de backoffice en ja beloofd binnen 3 uur is het opgelost. Schakel door en hij krijgt geen contact met de planning en wordt eruit gegooid, antwoord ja gedoe de klant wordt zelf wel gebeld! 
ik wordt gebeld inderdaad, eerste plek is morgenochtend, ik geef aan, beloofd is vandaag nog! Okay we overleggen even, inde wacht, mevrouw komt bij mij terug nee ook morgenochtend lukt niet meer, het wordt morgenmiddag. Wat moet ik als klant met deze benadering, geen keus acceptatie dus maar. Netjes is het niet, je zet je monteur voor lul en ik als klant heb een slechte ervaring!
Beloof alleen wat je na kan komen, wees eerlijk en transparant en zeg sorry en meen het ook! 
mol verwacht morgen een werkende aansluiting te krijgen en dat jullie monteur pas weggaat als alles werkt! 

Alvast dank!
Met vriendelijke groet,

XXXX (klantnummer weggehaald)

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 October 2020, 10:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @CZ2020RD, welkom op de Community!

Het mag inderdaad niet de bedoeling zijn om jou bewust of onbewust op het verkeerde idee te brengen qua plandatum. Sorry dat je dit overkomen is en ik schaar me volledig achter jouw standpunt. Dit geeft de monteur ook ten onrechte een verkeerd imago, ik zal de monteur in kwestie een bericht sturen en excuses maken namens ons team. Daar heb jij weinig aan, maar dat is wel terecht.

Wat betreft de uiteindelijke plandatum: vandaag zal KPN NetwerkNL (ReggeFiber) ervoor zorgen met de aannemer dat jouw verbinding geactiveerd wordt. Transparantie is iets dat wij enorm hoog in het vaandel hebben, dus ik begrijp niet waarom er niet duidelijker gecommuniceerd kan worden. 

Waarom de afspraak naar vandaag verschoven is, ligt aan het volgende feit: RF heeft het probleem gistermiddag rond 14:10 ondergronds gevonden en heeft toen een verzoek naar de aannemer gestuurd om dit te verhelpen. Die afspraak kon vervolgens pas vandaag ingepland worden. 

Mag ik je verzoeken om mij een privéberichtje te sturen zodra dit eindelijk opgelost is? Dan gaan we samen kijken naar een passende compensatie.

Reageer