Geen verbinding ivm aansturing KPN

  • 31 January 2024
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Hi, 

 

Ongeveer 2 weken geleden heb ik internet van Odido geprobeerd te installeren, maar de modem (Zyxel T-54) wil geen verbinding maken met het netwerk. 

De klantenservice gebeld en die hebben de volgende dag een monteur gestuurd. Gelukkig heel snel :)
De monteur was er zo’n 5 minuten en vertelde ons dat het niet aan onze bekabeling of aansluiting lag, maar dat er nog iets moest worden aangezet in de wijkcentrale van KPN. Dat zou volgens hem ongeveer 24 uur duren.

De volgende dagen nog een paar keer geprobeerd, maar er komt nog steeds geen verbinding met het netwerk. 

Gelukkig door de overstap-service is er nog internet vanuit de oude provider, maar ik ben bijzonder gefrustreerd dat dit zo lang moet duren. 

 

Mijn vraag daarom:

  1. Is er een mogelijkheid om te checken wat de status van de KPN is?
  2. Wat kan er in de tussentijd gebeuren? Het wachten duurt mij nu wel erg lang. 

 

---------------------------------------------------

NB: Ik kwam een andere topic van een aantal jaar geleden tegen die precies tegen hetzelfde probleem aanliep. 

 


2 reacties

Reputatie 4

Hi,

2 weken valt reuze mee hoor 😀 Ik wacht al 5 maanden en er mensen die nog langer wachten.
Het snelste is om zelf KPN bellen, ik heb alleen geen nummer voor je.😥

Sterkte,

Paul

Hi,

2 weken valt reuze mee hoor 😀 Ik wacht al 5 maanden en er mensen die nog langer wachten.
Het snelste is om zelf KPN bellen, ik heb alleen geen nummer voor je.😥

Sterkte,

Paul

Oei, dat is nog wat langer dan bij mij. Maar wat een “service” dan vanuit Odido. Ik vind het al vervelend dat ik zo lang moet wachten, maar 5 maanden is ook bizar lang. Ik heb al bijna het idee om terug te gaan naar de oude provider. 

Ik heb wel KPN en KPN Netwerk gebeld, maar beide stuurden mij naar elkaar door. Dat heeft niet zo veel  opgeleverd dus. Glasvezel wordt in mijn buurt ook aangelegd, maar de installatie in de appartementen gaat pas in Q4 2024 beginnen. Om daar ook nog op te wachten….

Reageer