glasvezel

  • 4 March 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Hallo.  Op 9 januari heb ik een contract voor glasvezel.  Monteur heeft de router geïnstalleerd.  Het internet zou vanaf 29 februari aan moeten staan, maar het werkt nog steeds niet.  Wanneer zal internet beschikbaar zijn? 

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @annad, goed dat je dit aan de kaak stelt, ik zie je graag snel helemaal verbonden zijn met de buitenwereld! Hiervoor heb je ook al een ander topic geopend, namelijk: geen internet. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, hiervoor één topic te openen zodat de informatie helder blijft en de oplossing effectief.

Ik ga mij voor je inzetten, ik hoop dat je snel online bent! 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @annad 

Kun je aangeven welke lampjes op de ONT branden, knipperen of uit zijn en loopt de internetkabel naar de WAN poort van de router?

Ja, de internetkabel zit in de WAN-poort.  LAN-lampje is geel en knippert,  los-lampje is rood en knippert.  PON lampje is uit

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @annad, goed dat je dit aan de kaak stelt, ik zie je graag snel helemaal verbonden zijn met de buitenwereld! Hiervoor heb je ook al een ander topic geopend, namelijk: geen internet. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, hiervoor één topic te openen zodat de informatie helder blijft en de oplossing effectief.

Ik ga mij voor je inzetten, ik hoop dat je snel online bent!