Glasvezel aansluiting

  • 12 December 2022
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste T-mobile, 

 

Ik heb in oktober 2022 een bestelling bij jullie geplaatst voor een glasvezel abbonement. Tot heden heb ik geen informatie van jullie ontvangen voor de installatie. Daarnaast contact opgenomen met jullie externe partner Open Dutch Fiber. Zij kunnen me ook verder niet helpen.

Momenteel loop ik nu extra kosten met mijn vorige KPN provider. Jullie scheppen geen duidelijkheid over de installatiedatum. Vanaf januari 2023 heb ik geen internet meer. Graag verneem ik van jullie zodat we naar een oplossing kunnen toewerken. 

Groet,

José


4 reacties

Reputatie 7

Hi @J.Luis, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Heel goed dat je het aangeeft en excuses dat je tot op heden nog niks hebt vernomen. Ik snap helemaal dat je meer duidelijkheid wilt, dus ik heb een status update voor je opgevraagd bij mijn collega's. Ze komen hier zo snel mogelijk bij jou op terug of geven dit aan mij door, zodat ik het met jou kan delen. 

Reputatie 7

Hi @J.Luis, ik ben heel blij dat ik net van mijn collega hoor dat ze jou heeft gebeld om meer duidelijkheid te geven! Er is opnieuw navraag gedaan, dus hopelijk komt hier snel een reactie op.

Geachte T-Mobile, 

 

Ik heb begin oktober 2022 een bestelling bij jullie geplaatst via een verkoper van T-mobile. 

Deze verkoper ( met tel. nummer: 033-2012612) beloofde een glasvezelinternet aansluiting aan de waterpoortweg 251 te Amsterdam. 

Tijdens jullie mooie verkooppraatjes, voerde hij een glasvezelcheck uit en beloofde alles op 9 december 2022 alles te laten installeren.

 

Na meerdere maanden wachten, opbellen van jullie providers heb ik nog steeds geen duidelijkheid over jullie installatiedatum. 

Tot heden, heb ik niets van jullie vernomen. Ik ben diep teleurgesteld in jullie klantenservice. Dit is de eerste keer dat ik in contact kom met jullie organisatie en hoop ook de laatste keer. 

Momenteel ervaar ik extrakosten daar mijn internet bij KPN al is opgezegd. 

 

Ik vind het  jammer dat jullie op deze wijze producten aan klanten verkopen terwijl jullie eigen kanalen en onderliggende (huur)infrastructuur nog niet in orde zijn. 

Het is verschrikkelijk dat jullie klanten op deze wijze laten wachten, aan de lijn houden en behandelen. 

 

Via deze weg wens ik derhalve mijn bestelling bij jullie te annuleren omdat jullie afspraken niet zijn nagekomen

 

Met vriendelijke groet, 

 

José Luis Sanchez 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @J.Luis, ik zie dat mijn collega's jouw verzoek al in orde gemaakt hebben. Sorry dat het zover moest komen en dat je je genoodzaakt voelde de aanvraag te annuleren. Het is in sommige situaties erg lastig om een exacte tijdsaanduiding vast te pinnen, maar daarom is derhalve des te belangrijker om geen valse beloftes te maken. Ik vind dit kwalijk en zal het bespreekbaar maken binnen de operationele afdeling. Bedankt voor jouw feedback en veel succes bij een toekomstige glasvezelaansluiting!

Reageer