glasvezel aansluiting

  • 6 June 2023
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Goeiemiddag, 

Op 29 januari zijn wij verhuisd en hebben wij dit doorgegeven bij jullie. Daarmee zou ik op 9 februari mijn Glasvezel aansluiting in mijn nieuwe huis krijgen(mail als bewijs) helaas kwam er niemand opdagen.

Ik de loop van de maanden heb ik  contact gehad met zowel t mobile als open Dutch fiber  Om alsnog mijn glasvezel aansluiting in mijn woning te krijgen 

Er worden aan de telefoon beloftes gedaan en nog meer afspraken gemaakt met mij (meerdere mails als bewijs) dat het probleem word verholpen

 

Ondertussen is het juni heb ik 4 vrije dagen opgenomen op valse beloftes en reis ik nog steeds 3 en half uur per dag naar mijn werk omdat niemand komt opdagen.

 

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen.

 

 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @B.devries, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken of ik wat meer duidelijkheid kan geven. Het gaat om een nieuwe glasvezellijn, opleveringen kunnen daardoor wat langer duren. Ik zie dat je de klantenservice hierover al gesproken hebt. Op dit moment heb ik zelf geen informatie over de oplevering. Wel heb ik, ongeacht de acties van de klantenservice, Fiber aan de mouw getrokken om nu met een concrete update te komen hierover. Hou je telefoon goed in de gaten want ze gaan je hierover bellen! Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid met zich mee.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @B.devries, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken of ik wat meer duidelijkheid kan geven. Het gaat om een nieuwe glasvezellijn, opleveringen kunnen daardoor wat langer duren. Ik zie dat je de klantenservice hierover al gesproken hebt. Op dit moment heb ik zelf geen informatie over de oplevering. Wel heb ik, ongeacht de acties van de klantenservice, Fiber aan de mouw getrokken om nu met een concrete update te komen hierover. Hou je telefoon goed in de gaten want ze gaan je hierover bellen! Hopelijk brengt dit wat meer duidelijkheid met zich mee.

Goeiemiddag Tommie,

Dat is fijn ik begrijp dat dingen wat langer kunnen duren maar maak dan geen afspraken met jullie klanten zoals je aan de mails kunt zien worden er dingen belooft die jullie niet nakomen.

Jullie betalen grof geld aan de onder aannemers en ze hebben gewoon maling aan jullie maar cashen wel ons geld 

Ongelooflijk hoe jullie als bedrijf met dit soort aannemers blijven werken gewoon onbeschoft 

Dit grapje heeft mij al 1000+ euros gekost en daar komt ook nog bij dat me mobiele hotspot ondertussen op me telefoon ook niet meer werkt

Reageer