Gister deze mail ontvangen:
Update over je Glasvezel aansluiting
Hallo Pieter,
Wees gerust, we zijn je niet vergeten! Onze netwerkpartner is druk bezig met de voorbereiding voor het aanleggen van Glasvezel in je wijk.
Je ontvangt bericht van ons zodra we gaan starten met de werkzaamheden in de straat en de Glasvezel op jouw adres naar binnen gaan brengen. In de tussentijd houden we je uiteraard op de hoogte van de voortgang.
Voor mijn deur steekt nog een oranje kabeltje uit de grond, van de glasvezel. Als ik het goed begrijp moet deze nog naar binnen worden getrokken, in de meterkast. Door wie wordt dit gedaan, en wanneer? Ik heb al 3 weken geleden een abonnement besteld, en zit nu nog steeds zonder internet. Mijn onderbuurman, die ook Odido gebruikt, heeft wel al zijn modem in de meterkast staan met werkende internet! Hoe kan dit? Wanneer wordt mijn pakket (incl modem) opgestuurd??
Mvg, Pieter