Glasvezel aansluiting

  • 14 January 2024
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

In oktober besteld wetende dat er nog e.e.a. gerealiseerd moest worden (een stukje van de stoep nar huis) dus dacht ruim op tijd maar met de verschuivende periode begin ik me toch zorgen te maken of het voor 01 februari gaat lukken en of de Netwerkpartner überhaupt wel weet dat ze de woning nog aan dienen te sluiten?

En wat wordt er geregeld indien niet aangesloten? Immers de huidige/ oude provider is middels overstapservice opgezegd.

  • We verwachten rond november - december de glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.
  • We verwachten rond december - januari de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.
  • Onze netwerkpartner verwacht dat je woning in de maanden januari 2024 - februari 2024 aangesloten wordt op het glasvezelnetwerk. Ze nemen in die periode contact met je op om een afspraak te maken.

Ik voel een kijk op de website wanneer u aangesloten wordt aankomen inclusief een is uw internet nog niet actief kijk dan op de website

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hi @DiebeMedia, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je graag meer informatie over de oplevering, echter zie ik op dit moment hetzelfde als jij. Daarom heb ik dit voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het gaan onderzoeken en je opbellen met een update over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken krijgen dan spreken ze altijd een voicemail in. Kan je mij, na het belletje, een terugkoppeling geven? Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DiebeMedia, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je graag meer informatie over de oplevering, echter zie ik op dit moment hetzelfde als jij. Daarom heb ik dit voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het gaan onderzoeken en je opbellen met een update over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken krijgen dan spreken ze altijd een voicemail in. Kan je mij, na het belletje, een terugkoppeling geven? Alvast bedankt. 

Hi @DiebeMedia, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik geef je graag meer informatie over de oplevering, echter zie ik op dit moment hetzelfde als jij. Daarom heb ik dit voor je doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het gaan onderzoeken en je opbellen met een update over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet te pakken krijgen dan spreken ze altijd een voicemail in. Kan je mij, na het belletje, een terugkoppeling geven? Alvast bedankt. 

Alleen actief navragen levert enige beperkte informatie op namelijk navraag gedaan bij de netwerkbeheerder, zij geven aan op maandag 15 januari:

“ Odido heeft ons doorgegeven dat u een abonnement heeft afgenomen bij hen.

Wij hebben de aannemer gevraagd om een afspraak met u te maken.” 

 

Verder blijft het stil vanuit Odido en vanuit de benoemde aannemer (en nee geen telefoon/ voicemail gemist)

De einddatum (over precies 2 weken) van het huidige (oude) abonnement bij andere provider komt ook steeds naderbij.

Na weer een week van oorverdovende stilte vanuit “de aannemer”  van de netwerkbeheer is het vertrouwen dat het op 01-02-2024 zover is dat de boel aangesloten kan worden gedaald naar 0%

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DiebeMedia, heeft onze glasvezelafdeling toevallig al contact met je opgenomen? Zo niet, dan escaleer is dit direct voor je! 

Hoi Tommie,

daar heb ik niks van gehoord maar het is ook nog altijd wachten op e-fiber/ opendutchfiber om van de straat het huis in te komen. In de straat ligt het overigens al enkele jaren (al voordat Odido/ T-Mobile op hun netwerk kwam)..
De reacties die ik tot nu vanuit hun heb gekregen zijn van niveau complete desinteresse.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DiebeMedia, excuses voor de vertraging.

Ik heb zojuist te horen gekregen dat de glasvezelafdeling het ontzettend druk heeft. Gelukkig ben ik het kantoor voor je doorgerend en heb ik de juiste persoon voor je gevonden. We hebben een huisaansluiting afspraak voor je ingepland op 27-2-2024! Hopelijk loopt het vanaf dan weer soepeltjes. 

Er is een datum voor het stukje van buiten naar binnen.

Reageer