glasvezel aansluiting

  • 4 March 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Goededag

afgelopen vrijdag was de kabel Dutch fiber monteur geweest volgens hem moet hij komen met hooglegger om een gat in de muur komen

en ik vind raar als ik postcode in toets bij hun dan zie wel dat kabel wel is.

om de kabel in mijn woning aanleggen maar tot heden is er geen kabel bij mijn maar ze hebben wel kabel in de grond gelegd

 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @jamestobert, welkom op onze Community!

De postcodecheck laat zien of glasvezel orderbaar is. Ik zie inderdaad dat de kabel nog niet naar binnen gebracht is en dat het FTU, het kastje waar de glasvezel naar binnen komt, nog geïnstalleerd moet worden. Als er een hoogwerker nodig is dan kan het langer duren omdat dit niet gemakkelijk en snel aan te vragen is. Zodra het mogelijk is om uit te voeren zult Open Dutch Fiber contact met je opnemen om de kabel naar binnen te trekken. Ik hoop dat dit snel kan gebeuren voor je. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jamestobert, welkom op onze Community!

De postcodecheck laat zien of glasvezel orderbaar is. Ik zie inderdaad dat de kabel nog niet naar binnen gebracht is en dat het FTU, het kastje waar de glasvezel naar binnen komt, nog geïnstalleerd moet worden. Als er een hoogwerker nodig is dan kan het langer duren omdat dit niet gemakkelijk en snel aan te vragen is. Zodra het mogelijk is om uit te voeren zult Open Dutch Fiber contact met je opnemen om de kabel naar binnen te trekken. Ik hoop dat dit snel kan gebeuren voor je. 

Reageer