-
-
is een Master Poster
-
15 reacties
Mijn glasvezel aansluiting in de meterkast is geruime tijd werkend opgeleverd door e-fiber. Ik ben heel vaak van het kastje naar de muur gestuurd door e-fiber en T-Mobile. Geen van beide partijen pakt niet door en ontzorgt de klant. De klant heeft geruime geleden glasvezel internet en Tv aangevraagd en wilt dit zo snel mogelijk omdat hij van Ziggo af wilt.
Van e-fiber, heet nu ODF meen ik, heb ik twee weken geleden een e-mail ontvangen waar in staat dat de glasvezel lijn voor mijn huisadres technisch is opgeleverd en dit doorgegeven is aan T-mobile. Niets nada niks m'n hele straat heeft zowat werkend glasvezel internet. Mijn buren hebben een afspraak gemaakt met Guidion. Zij waren nog geen klant van T-Mobile. Mijn gezin heeft zowat ons hele leven t-mobile mobiele telefoon abonnementen.
Beste T-mobile waarom pakken jullie mijn case niet op en doe mij ontzogen. Ik wil maar een ding een werkend T-mobile thuis internet en Tv. Ik moet overal achteraan bellen en steeds moet ikzelf het initiatief nemen.
Het is mij erg aan het frustreren en ben vaak aan het bellen met de klantenservice. Helaas ben ik er ene van die de klanten service overbelast. Kom op en pak door a.u.b. en je hebt een tevreden klant.
Hoi @PitLe, heel fijn dat je jouw verhaal hier uit, het pijnigt mij om te horen dat je jezelf tussen wal en schip bevindt en ik zorg er graag voor dat er snel een oplossing in zicht is! Zoals je terecht aangeeft is er momenteel een discrepantie in de systemen van ons, Open Dutch Fiber, en de onderaannemer die zij in jouw regio gebruiken. Afgelopen woensdag 30 september hebben wij Open Dutch Fiber verzocht om opheldering te geven over de status van je adres en zij hebben op hun beurt dit doorgespeeld naar de onderaannemer. Op dit moment wachten wij nog steeds op antwoord van de onderaannemer. Daarom ga ik de glasvezelafdeling voor je verzoeken om opnieuw contact op te nemen met Open Dutch Fiber om de onderaannemer op de hielen te zitten.
Ik merk dat je met smart zit te wachten op een glasvezelaansluiting, wat logisch is zeker ook als je buren hier al van genieten. Ik wil mijn uiterste best doen om het zo snel mogelijk voor je rond te krijgen, alleen houd er graag rekening mee dat het door de tussenpartijen en -communicatie een aantal werkdagen kan duren voordat er meer bekend is.
Ik probeer je zo goed mogelijk op de hoogte te houden, ik zie je graag en snel genieten van glasvezel!
Bekijk origineel