Glasvezel aansluiting status

  • 8 May 2023
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Beste T-mobile,

- Glasvezel besteld eind oktober 2022
- Glasvezel in de straat nov-dec 2022
- Kabel tot aan voordeur: februari 2023
- De kabel steekt dus al een poosje bij de voordeur uit de grond.
- Iedere maand (vanaf december) krijg ik een standaard update mail, dat de verwachting van aansluiting de volgende maand zal zijn.
Wat is de werkelijke status?

met vriendelijke groet,
J. Akkerman
Zoetermeer

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @mxhans, logische vraag die je hebt, ik geef je heel graag de duidelijkheid die je verlangt! Zoals je merkt zijn wij nog druk bezig met de aanleg van het geheel nieuwe netwerk en, achter de schermen, hoort daar ook de wijkcentrale bij. De verwachte opleverdatum van de wijkcentrale waarop we jou zouden aansluiten is 4 juli. Ik verwacht dat je voor of rond deze datum nog een afspraak zal ontvangen voor de aanleg van een glasvezelaansluiting bij jou thuis. Vervolgens kunnen we vanaf 4 juli een installatiemonteur van Guidion bij je langs sturen.

Wij gaan druk voor je aan de weg timmeren, ik verwacht dat je binnen niet al te lange tijd van glasvezel kan genieten! 😃

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mxhans, logische vraag die je hebt, ik geef je heel graag de duidelijkheid die je verlangt! Zoals je merkt zijn wij nog druk bezig met de aanleg van het geheel nieuwe netwerk en, achter de schermen, hoort daar ook de wijkcentrale bij. De verwachte opleverdatum van de wijkcentrale waarop we jou zouden aansluiten is 4 juli. Ik verwacht dat je voor of rond deze datum nog een afspraak zal ontvangen voor de aanleg van een glasvezelaansluiting bij jou thuis. Vervolgens kunnen we vanaf 4 juli een installatiemonteur van Guidion bij je langs sturen.

Wij gaan druk voor je aan de weg timmeren, ik verwacht dat je binnen niet al te lange tijd van glasvezel kan genieten! 😃

Het is nu september 2023 en nog geen update over de installatie ontvangen.
Ik overweeg om het glas maar te annuleren. Ik doe het wel met de ADSL die ik nu heb.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mxhans, goed dat je hiervoor weer aan de bel trekt. Ik zie dat de wijkcentrale opgeleverd is en heb daarom besloten Fiber aan de mouw te trekken. Ze gaan je opbellen en een update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicmail in. 

Beste Odido,
Ik zie nog steeds géén voortgang op voorgaande aansluiting. Er ligt nu een brief van KPN in de bus, waarin zij aangeven binnenkort glasvezel aan te gaan leggen in de straat. Het wordt dus echt tijd voor Odido om haast te maken met mijn aansluiting. Ik ben ca. 20 jaar tevreden klant bij T-mobile geweest en ik zou het zonde vinden als ik hierdoor alles om zou moeten gaan zetten.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @mxhans, ook ik heb niks meer vernomen na mijn laatse bericht. Ik heb nogmaals Fiber aan de mouw getrokken om dit te onderzoeken. Ze gaan je opbellen en een update geven over de situatie! 

Reageer