Glasvezel aansluiting werkt niet

  • 29 November 2023
  • 5 reacties
  • 95 Bekeken

minstens 20x gebeld

maar nog steeds geen afspraak op een werkende verbinding.

we moeten ons in allerlei bocht wringen abonnementjes afsluiten voor 5g.

maar je word gewoon aan het lijntje gehouden.

kan er hier misschien iemand helpen.

we hebben alle apparatuur binnen maar het kastje geeft alarm en er moet een monteur van Delta komen maar zijn nu al bijna 2 weken voorbij en nog niemand gezien !!

Tommie van Odido 5 maanden geleden

Hi @frankfeijen, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en het lijkt inderdaad stil te zijn bij de onderaannemer. We hebben gisteren nog dringen om een update gevraagd. Hopelijk krijgen we hier snel antwoord op zodat jij kunt genieten van je internet. We wachten af. 

Bekijk origineel

5 reacties

Beste Frankfeijen,

Wat vervelend om te horen dat je al zo vaak hebt gebeld zonder resultaat. Hier zijn een paar stappen die je kunt overwegen:

  1. Klantenservice Odido: Neem opnieuw contact op met de klantenservice van Odido en deel duidelijk je frustratie en de situatie. Vraag om een concrete oplossing en een afspraak met een monteur.

  2. Check Monteursafspraak: Controleer of de afspraak met de monteur daadwerkelijk is ingepland en of er wellicht miscommunicatie is geweest.

  3. Delta: Als de monteur van Delta moet komen, probeer dan ook contact op te nemen met Delta om de status van de afspraak te verifiëren en eventuele vertragingen aan te kaarten.

  4. Formele Klacht Indienen: Overweeg om een formele klacht in te dienen bij Odido. Dit kan het proces versnellen en extra aandacht krijgen.

  5. Geschillencommissie Telecom: Als alle middelen niet tot een oplossing leiden, kun je overwegen de Geschillencommissie Telecom in te schakelen. Deze commissie behandelt geschillen tussen consumenten en telecombedrijven.

Hoop dat een van deze stappen tot een bevredigende oplossing leidt.

Met vriendelijke groet,

Aramaic

Ja ik denk dat odido wel wil, maar de technische dienst van delta is druk of ziek of weet ik het

maar als je hen belt sturen je ze weer terug naar odido

 

dus je bereikt er niks mee

Reputatie 7
Badge +9

Hi @frankfeijen, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben direct voor je gaan kijken en het lijkt inderdaad stil te zijn bij de onderaannemer. We hebben gisteren nog dringen om een update gevraagd. Hopelijk krijgen we hier snel antwoord op zodat jij kunt genieten van je internet. We wachten af. 

Ik wacht al 2 weken , 🤷🏽

Reputatie 7
Badge +9

Als het goed is moet een collega je vandaag hierover opbellen @frankfeijen

Reageer