Glasvezel aanvraag Loosduinen

  • 9 September 2023
  • 7 reacties
  • 85 Bekeken

Moet dit toch delen omdat het bijna grappig is. Eind juni 23 mijn aanvraagbevestiging gekregen van t-mobile glasvezel internet only.

En toen……….niets meer. Geen statusupdates niets. Denk dat ze geen nieuwe abonnees willen. Vreemd bedrijf. Kijk het nog een week of 2 aan en dan maar annuleren.

Cal van Odido 7 maanden geleden

Hoi @Pjotter12222, logisch dat je met vragen zit, ik help je heel graag om aan het antwoord te komen! Omdat het een geheel nieuwe glasvezellijn betreft kan het inderdaad een tijd duren voordat de hele aanleg is afgerond. Daarentegen lijkt het erop dat de aannemer Primevest in jouw geval tegen een probleem oploopt. Daarom heb ik de glasvezelafdeling geïnformeerd en zij zullen verhaal halen bij de aannemer en dit aan jou terugkoppelen.

Ik verwacht daarom dat je deze week nog meer hoort over de actuele status, ik ga hier graag voor je achteraan! 😃

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Pjotter12222 ,

Dat is inderdaad even een tijdje geleden. Heb je al een FTU kastje in huis, dan is de glasvezel al binnengebracht. Anders zal de netbeheerder eerst dat moeten komen doen en de planning daarvoor kan , zeker in de vakantie de afgelopen tijd, een paar maanden overheen gaan. Woon je in een appartement? Dan zou het ook nog een dingetje kunnen zijn bij de VVE. Zodra t-mobile van de netbeheerder hoort dat de FTU gereed is zal je een sms / email krijgen voor de apparatuur en een afspraak voor de monteur dienst. 

Dank je voor je snelle reactie. Nee, ik heb niets in huis, woon in een appartement. Ik vind het vreemd dat er geen communicatie is. Weet totaal niet of er iets gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +4

Dank je voor je snelle reactie. Nee, ik heb niets in huis, woon in een appartement. Ik vind het vreemd dat er geen communicatie is. Weet totaal niet of er iets gebeurd. 

Dan zou ik i.i.g. informeren binnen je VVE of er enige vorm van communicatie is of is geweest. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Pjotter12222, logisch dat je met vragen zit, ik help je heel graag om aan het antwoord te komen! Omdat het een geheel nieuwe glasvezellijn betreft kan het inderdaad een tijd duren voordat de hele aanleg is afgerond. Daarentegen lijkt het erop dat de aannemer Primevest in jouw geval tegen een probleem oploopt. Daarom heb ik de glasvezelafdeling geïnformeerd en zij zullen verhaal halen bij de aannemer en dit aan jou terugkoppelen.

Ik verwacht daarom dat je deze week nog meer hoort over de actuele status, ik ga hier graag voor je achteraan! 😃

Hoi Cal, Top, dank je :-)

Beste Cal,

 

Inmiddels aangezien ik niets heb vernomen een contract bij een andere provider afgesloten. Nu lukt het niet om mijn aanvraag bij odido te annuleren aangezien telefonisch contact krijg omdat het te druk is. Kan jij het voor mij annuleren? Of mij een mailadres geven naar waar ik mijn annulering kan sturen? Bellen heeft geen zin helaas.

Bedankt voor je moeite.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Pjotter12222, bedankt voor je reactie.

Ik heb het abonnement voor je geannuleerd. Ik wens je heel veel succes bij je nieuwe provider! 

Reageer