Beantwoord

Glasvezel abo werkt. Maar in My T-Mobile nog "Onderweg en Installeren"?

  • 23 February 2023
  • 6 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1

Sinds gisteren ben ik overgestapt van KPN naar T-Mobile. Installatie is goed verlopen en wij waren maar een half uur down. 

Thuis willen ze toch graag ook tv van T-Mobile via de app kijken maar ik kan dit nog niet bestellen omdat in My T-Mobile  mijn abo nog niet actief is. Wanneer kan ik hier aanpassingen in gaan doen?

 

Of moet ik iets meer geduld hebben :-)

icon

Beste antwoord door TjallingH 24 February 2023, 11:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TjallingH 

De installatie is door de monteur gedaan en heb je niet zelf gedaan?

De monteur meldt je verbinding achteraf aan, meestal staat alles direct goed in de administratie, soms kan dit even duren of als het aanmelden niet automatisch gaat dan kan een moderator meekijken

Reputatie 1

Klopt. Dit is door de Guidion monteur gedaan.

Nu ben ik volgens mij administratief nog abonnee bij de KPN (ik kan ook nog gewoon in de app etc) maar nog niet bij T-Mobile

Reputatie 1

Hallo, kan een moderator hierop reageren?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @TjallingH, welkom bij Team Magenta! Ik heb zojuist alles doorgevoerd, het leek vast te blijven hangen. Lukt het nu wel om via de app te kijken? Hoor graag van je terug. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @TjallingH,

Je bent zeker niet de enige klant hier binnen de community. Moderators reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. Toen wij werden aangesloten duurde het ook een poosje voor de diverse systemen de installatie gereed hadden gemeld. Het komt goed nog heel even geduld ;-) 

Reputatie 1

Hi @TjallingH, welkom bij Team Magenta! Ik heb zojuist alles doorgevoerd, het leek vast te blijven hangen. Lukt het nu wel om via de app te kijken? Hoor graag van je terug. 

Het lukt nu. Bedankt!

Reageer