Beantwoord

glasvezel abonnement verlengen

  • 20 October 2023
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Ik probeer jullie de hele week al te bereiken via 08000092. Ik wil mijn glasvezel abonnement verlengen mits ik een goede aanbieding krijg. Waarom wordt er niet opgenomen, en waarom kan ik dit niet eenvoudig online regelen? Als ik hier geen zinnig antwoord krijg dan stap ik over naar KPN.

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 20 October 2023, 12:49

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ZA0088 

Kun je het eens proberen op telefoonnummer 0800 0419 (sales afdeling)?

@Waqqas: Waardeloos nummer met achterlijke reclame voor een nieuwe iphone. Vervolgens wordt ik doorverbonden met hetzelfde nummer waarop gezegd wordt dat de wachttijd meer dan 15 minuten is. Man wat een prutsers bij Odido. Wil je klanten behouden of wegjagen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ZA0088, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Het juiste nummer is inderdaad 0800-0092. Het is op dit moment ontzettend druk, je kunt het altijd op een later moment proberen. Een verlenging kan immers alleen telefonisch. 

@Tommie van Odido flauwe kul, ik probeer al een week te bellen: in de ochtend, middag en avond. Altijd hetzelfde gezeik met ‘het is druk’. Je zou eenvoudig online moeten kunnen verlengen anno 2023. 

Maar goed, bij gebrek aan een zinnig antwoord ga ik op zoek naar een andere provider.

Reageer