Beantwoord

Glasvezel activatie


Hallo,

Op 30 juli wordt mijn glasvezelkabel (5025) geïnstalleerd door KPN. Vanaf die dag hangt er een FTU TY01 in mijn woonkamer. Dit is inderdaad de GPON en geen AON. 

Uit ervaring heb ik geleerd dat in een andere deel van de stad (5041) het maar liefst 4-5 maanden heeft geduurd voordat glasvezel GPON door T-Mobile werd aangeboden 1000/1000. Ik heb waargenomen dat (5042) nieuwbouw appartement nog steeds 100/100 wordt aangeboden en geen 1000/1000.

Dit stelt mij niet gerust dit betekent dat ik of 4-5 maanden dien te wachten of ik kan na 30 juli fluiten naar een glasvezel verbinding. Zoals ik heb geconstateerd zit er geen logica in jullie approach mbt glasvezel beleid. Wat ik wel weer weet is dat in een andere stad (4817) daar sinds kort ook 1000/1000. Zoals in mijn stad (5041) en andere stad (4817) rond de zelfde tijd medio 2019 is begonnen met het aanleggen van GPON door KPNNetwerk.

Kortom wanneer kan ik glasvezel van jullie gaan afnemen (5025) na 30 juli? Is dat ook na 4 tot 5 maanden of hebben jullie een pilot lopen dat verklaart waarom er zoveel discrepantie in jullie glasvezel beleid zit?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 July 2021, 10:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

@gotsmacked je kan het niet laten hè om mensen te schofferen? Bah wat een akelig mens ben jij.

behoor je zelf ook bij dat (jou woorden) Gajes volk? Zo te lezen ben je er dicht bij.

je mag wel een keer je excuus aanbieden aan @Hidden.nld  en al die anderen die je hebben uitgelegd hoe het zit! 
 

 

Jonghe dat maak ik zelf wel uit wat ik zeg. Bahh wat ben jij een ongelooflijke Droeftoeter!

Ik heb een PON netwerk en die kwatser had inderdaad gelijk, maar ik ga niemand excuses aanbieden ja en vooral niet aan hem.

IK HEB MIJN AANSLUITING AFGEZEGD DOOR SPITTERS GA GEEN VEREDELDE VDSL LIJN AANVRAGEN. GLASVEZEL DELEN DOOR 19 MAN IS GEWOON EEN VEREDELDE VDSL LIJNTJE VAN 52MBITS WAT IK NU OOK AL HEB.

Reputatie 7
Badge +4

Nee, dat maak je niet. Je hebt ingestemd met de huisregels bij aanmelding op deze community en tevens ben je er door een moderator en verschillende superusers op gewezen. Je bent dus meerdere keren aangesproken op jouw gedrag. Denk je nu werkelijkwaar dat je hier iets mee bereikt of gaat bereiken? Zielig als je zo aan je trekken moet komen.

Als je deze techniek niet wil, dan moet je gewoon heel glasvezel links laten liggen en voor kabel gaan of lekker bij DSL blijven. Het is in jouw geval overal gelijk. Bij welke glasserviceprovider jij je ook aan zal melden. Voordeel van T-Mobile en wellicht een lokale provider is dat ze na de splitter op een eigen netwerk  zitten en je dus verder gescheiden bent van het KPN netwerk.

Reputatie 7
Badge +4

Helaas Alles word pon! Zeg maar zoals coax werkt. En DSL gaat er uit. Alle huidige lijnen zullen op den duur over gaan naar xgspon. Voor een 1:1 verbinding kan je terecht bij eurofiber. Deze partij levert glasvezel op elke plaats in Nederland ook als daar nog geen glasvezel ligt. Het is alleen wel iets duurder.

Reputatie 7
Badge +4

Iets? Dat kost al snel 10.000 euro en wat meer wisselgeld. Om nog maar van de maandelijkse kosten te zwijgen. lol

 

Reputatie 7
Badge +16

@gotsmacked Ondanks meerdere waarschuwingen en vriendelijke adviezen, sla je door in je volledig onnodige en onterechte aantijgingen en ongewenste houding. Je bent gewezen op de Huisregels, negeert die compleet en blijft andere, helpende users lastigvallen met je kwalijke gedrag. Bij deze ben je dan ook van onze Community geband. 

Dit topic gaat nu op slot.