Glasvezel activatie en bestelstatus

  • 19 October 2023
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

Ik ben vorig jaar december verhuisd naar een gebied waar ODF glas ging aanleggen voor T-Mobile, toen direct ook een bestelling gedaan. In Juni is de kabel ook bij mij naar binnen gelegd. 

Toen jullie Odido zijn geworden waren er een aantal voordelen, dus ik heb de oude bestelling geannuleerd en modem terug gestuurd. Via de helpdesk is er ook een nieuwe bestelling gedaan met bestel nummer: 201451051

Na heel veel problemen met de bestelling toevoegen aan mijn odido, blijft de status nu op “In behandeling” hangen.

2 dagen geleden heb ik wel 2 mails ontvangen met :

Goed nieuws! We hebben het voorbereidende werk aan je glasvezelverbinding afgerond en kunnen je snel aansluiten

Je aansluitdatum is vandaag

 

Is er een duidelijke status van deze bestelling en de activering van glas in postcode: 6465BH ?

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @r1cjuh, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik geen informatie over je oplevering. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Ze gaan je opbellen en informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicemail in. 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @r1cjuh, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik geen informatie over je oplevering. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Ze gaan je opbellen en informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicemail in. 

Hoi Tommie,

Ik ben nog niet gebeld door je collega’s.. Wel heb ik onverwachts het installatie pakket ontvangen onder tracking nummer: JVGL0622182448334931. 

En vandaag komt een 2e pakket volgens DHL.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @r1cjuh, dat kan kloppen. De desbetreffende collega heeft eerst uitvraag gedaan bij de onderaannemer. Zodra hij bericht terug heeft zal hij je gaan bellen! Zo te zien is er nog geen actieve port in de wijkcentrale om aangesloten te worden. Hiervoor is uitvraag gedaan bij de onderaannemer. Wordt vervolgd.

Ondertussen zijn we weer een aantal weken verder, en zegt de ODF postcode check opeens: we beginnen de werkzaamheden in “Maart 2024” terwijl de kabel al een half jaar binnen ligt.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @r1cjuh, dit gaat waarschijnlijk over de werkzaamheden in de wijkcentrale. In oktober waren deze ook nog niet afgerond. Ik ben nog een keer voor je gaan kijken en ik zie nu ook dat maart/april 2024 de eerst mogelijke data is dat je opgeleverd kunt worden.

Hey @r1cjuh, dit gaat waarschijnlijk over de werkzaamheden in de wijkcentrale. In oktober waren deze ook nog niet afgerond. Ik ben nog een keer voor je gaan kijken en ik zie nu ook dat maart/april 2024 de eerst mogelijke data is dat je opgeleverd kunt worden.

Hoi Tommie,

Ondertussen is het eind maart en staat bij ODF dat de glasverbinding is opgeleverd voor mijn postcode. Status van mijn Odido bestelling staat op “Aansluiting van je woning”. Maar dit is vorig jaar ook al gebeurd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @r1cjuh, ik heb onze glasvezelafedeling op de hoogte gebracht. Zij gaan het onderzoeken en contact met je opnemen over de situatie. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze een voicemail in! 

Reageer