Beantwoord

Glasvezel bestelling en Klantvoordeel

  • 4 March 2024
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Onlangs ben ik verhuisd en heb ik Odido meegenomen naar het nieuwe adres. Ik heb hiervoor op 5 februari een order geplaatst voor glasvezel. Op 7 februari heb ik contact gehad met Dutch fiber en Odido om te zorgen dat de order voor het aanleveren van glasvezel van buiten naar binnen in orde was. Nu heeft de onder aannemer 4 weken de tijd om contact op te nemen. 
 

Ik wilde graag internet dus belde ik Odido opnieuw naar paar dagen en een medewerker vertelde me dat als het te lang ging duren dsl kon gebruikt worden als overbrugging. Helaas na 2 dagen daarna weer terug te bellen bleek de medewerker verkeerd gekeken te hebben en dat odido geen dsl kan aanbieden bij mij thuis. Paar dagen later weer gebeld en gevraagd of 4g voor thuis kan worden geregeld maar dit was niet mogelijk omdat dit niet gebruikelijk is. 
 

Nou heb ik ook een telefoon abonnement onbeperkt data bij Odido die ik nu veel gebruik thuis (ook als hotspot). Alleen vervalt mijn klantenvoordeel omdat ik maar 1 abonnement heb op het adres. Het glasvezel abonnement is nog niet actief en daarom krijg ik nu geen korting meer. Zouden jullie me hiermee kunnen helpen want dit vindt ik wel heel jammer?

 

Het is nu al bijna 4 weken geleden dat ik dutch fiber heb gesproken en hoop dat ze binnenkort contact op nemen om alsnog te regelen dat de glasvezel van buiten naar binnen gelegd wordt zodat ik weer wifi in huis heb.


 

 

icon

Beste antwoord door Javeth 6 March 2024, 15:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Javeth 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je zorgen te uiten. Ik help je graag verder! 

Laat ik vooropstellen dat ik gelijk een verzoek heb ingeschoten bij onze Fiber afdeling met de vraag of zij contact willen opnemen met de (externe) netwerkbeheerder. 

Ik wil je heel graag Klantvoordeel geven voor Internet + TV, maar omdat er op dit moment geen actief abonnement is (en dus geen facturatie) kan ik dat niet doen. Wel tag ik hier even mijn collega @Marciano van Odido van Mobiel om met je mee te kijken of het mogelijk is om daar (eenmalig) extra voordeel toe te kennen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Javeth, tof dat je ook een mobiel abonnement bij ons hebt! Ik snap volkomen dat je Klantvoordeel nu mist. Ik heb direct meegekeken en ik zie dat je € 7,50 korting ontving. Ik heb dus direct een credit voor € 7,50 voor je ingeschoten en per mail de bevestiging gestuurd. Dit bedrag wordt met je volgende factuur verrekend. Laat je het ons weten of je deze hebt ontvangen? Ik hoop dat je snel weer bent aangesloten! 😊

Welkom op onze Community! @Javeth 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je zorgen te uiten. Ik help je graag verder! 

Laat ik vooropstellen dat ik gelijk een verzoek heb ingeschoten bij onze Fiber afdeling met de vraag of zij contact willen opnemen met de (externe) netwerkbeheerder. 

Ik wil je heel graag Klantvoordeel geven voor Internet + TV, maar omdat er op dit moment geen actief abonnement is (en dus geen facturatie) kan ik dat niet doen. Wel tag ik hier even mijn collega @Marciano van Odido van Mobiel om met je mee te kijken of het mogelijk is om daar (eenmalig) extra voordeel toe te kennen. 

 

Hallo @Teresa van Odido, bedankt voor het bericht ik hoop dat de netwerk beheerder snel contact opneemt om het aansluiten van glasvezel te regelen  alvast bedankt. 
 

Hallo @Marciano van Odido, ik heb de email ontvangen. Super en bedankt voor het regelen. Wel appart dat vorige week toen ik iemand van klantenservice aan de telefoon had diegene zei dat het niet anders kon en dat dit vaker gebeurt. Ik hoop snel me internet abonnement actief te hebben zodat de klanten voordeel weer automatisch gaat lopen.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Javeth, uiteraard graag gedaan. Superfijn dat je de mail hebt ontvangen en jij ook bedankt voor het laten weten! Ik hoop zeker met je mee en houd ons gerust op de hoogte. Teresa kan altijd met je meekijken voor Thuis en ik voor Mobiel. We staan voor je klaar. Heb je in de tussentijd nog vragen, stel ze dan gerust. Voor nu wens ik je alvast een hele fijne avond! 😊

Reageer