Glasvezel Delft

  • 16 June 2023
  • 8 reacties
  • 151 Bekeken

hallo allemaal,

ik wacht inmiddels ruim een jaar op een t-mobile / odf glasvezelaansluiting in Delft. Geplande aansluitdatum is inmiddels meerdere keren veranderd in de klant omgeving, en staat er inmiddels zelfs niet meer. Telefonisch is het iedere keer te druk, en wordt ik afgescheept met een smsje.

Eerst zou de aansluiting ergens in 2022 worden gerealiseerd, dat werd mei 2023 volgens de klant omgeving, en is er nog een (laatste) mail voor juli (verstuurd eind juli 2022). Verder is er niets meer vernomen. Nu mijn vraag, wanneer wordt er uberhaupt een aansluiting gerealiseerd?

groet,

 

Tommie van Odido 10 maanden geleden

Hi @delft1234, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over, echter kan ik niet meer zien in mijn systeem dan jij op dit moment. Daarom heb ik fiber aan de mouw getrokken! Zij gaan contact met je zoeken en een update hierover geven. Hopelijk komt er dan meer duidelijkheid over wanneer je opgeleverd kan worden. Houd je telefoon goed in de gaten. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @delft1234, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over, echter kan ik niet meer zien in mijn systeem dan jij op dit moment. Daarom heb ik fiber aan de mouw getrokken! Zij gaan contact met je zoeken en een update hierover geven. Hopelijk komt er dan meer duidelijkheid over wanneer je opgeleverd kan worden. Houd je telefoon goed in de gaten. 

Bedankt voor het ingang zetten van contact met de klantenservice. Telefonisch contact gehad met de glasvezelafdeling, en de verwachting is dat voor de bouwvak de aansluiting opgeleverd zou worden, al wordt dat krap aangezien er nog niet over is gecommuniceerd door aannemers. Dus zal waarschijnlijk toch later worden. Men gaat er achteraan (ook andere mensen informeren), omdat er geheid meer mensen zijn in hoogbouw in Delft die al lange tijd niet geïnformeerd zijn. Voor het tussentijds prijsverschil is een oplossing geboden.

ik heb na bijna een maand nog geen verdere info mogen ontvangen. Geen update van de daadwerkelijke aansluit datum, of een update van hoelang het nog gaat duren. Iemand die inmiddels meer weet?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @delft1234, goed dat je hier navraag naar doet! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en de glasvezelafdeling heeft ons medegedeeld dat ze jou op de hoogte hebben gebracht dat je door de aannemer wordt gecontacteerd zodra de planning van jouw hoogbouwpand bekend is. Het lastige is dat er heel veel voorbereiding nodig is en vandaar dat het al lang duurt en naar verwachting nog zeker een aantal maanden zal duren. Het liefst zien wij je ook zo snel mogelijk genieten en daarom zetten wij zo veel mogelijk druk op de ketel om je zo snel mogelijk aangesloten te krijgen. Daarnaast hebben wij je korting gegeven op je abonnement, wij hadden je ook al meer en eerder willen informeren over je aansluitproces.

Ik hoop je heel erg in de komende maanden meer te kunnen vertellen, wij zetten alles op alles om dit alsnog zo snel mogelijk voor je rond te krijgen!

inmiddels is een 2 tal maanden de glasvezel aansluiting gemaakt in de woning. Echter is er verder niets vernomen over verdere acties. Het hele verhaal gaat dus inmiddels richting de 2 jaar, en in de tussentijd zit ik met een duurder abonnement, en wisselen naar een nieuwe provider (jaarcontract) kan dus niet omdat ik niet weet wanneer odido over de brug komt met de daadwerkelijke aansluiting.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @delft1234, ik begrijp je reactie volkomen! Ik heb meteen een status navraag uitgezet bij de Glasvezel-afdeling. Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen! Groetjes, Ishana

Ik ben inmiddels terug gebeld, en er is aangegeven dat er geen duidelijkheid is wanneer het glasvezel opgeleverd kan worden, ondanks de gemaakte aansluiting. Ik ben dus nog steeds niets verder opgeschoten.

 

Wat opvalt is dat Odido wel gewoon op hun site de glasvezel verbinding aanbied op mijn adres, met een verwachte oplevertijd van 15 dagen (prijsvergelijkers), of odido zelf, waarbij over 14 dagen het installatie pakket wordt opgestuurd. Wellicht tijd voor een update van de website om niet nog meer mensen op deze manier voor de gek te houden?

Reputatie 6
Badge +2

@delft1234 Fijn dat je inmiddels bent teruggebeld! Echter had ik graag gelezen dat we de aansluiting op korte termijn voor je zouden kunnen regelen. Ik hoop dat dit in de toekomst alsnog mogelijk wordt. 

Dank je wel voor je feedback, ik ga dit intern doorgeven! 

Reageer