glasvezel en tv status???

  • 1 November 2023
  • 25 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo, 

Ik heb in april glasvezel en tv besteld. 
nu in november heb ik nog steeds niks. 
 

Op 12 september werd mij verteld dat er iets mis is gegaan en mijn aanvraag opnieuw gedaan moest worden. Dat zou 4 weken duren en dan zou ik meer informatie krijgen en dan zou het heel snel geregeld zijn. 
 

nu 1 november heb ik nog steeds niks gehoord, via de chat is er niemand bereikbaar en via de telefoon duurt het enorm lang voordat er iemand is die opneemt en daar heb ik niet altijd tijd voor.

nu ben ik heel benieuwd wanneer ik nu eindelijk weer kan internetten en tv kan kijken want nu heb ik niks… alleen mijn mobiele abonnement en ik ben door de bundels heen die ik ter compensatie heb gekregen.

 

kunnen jullie mij alsjeblieft helpen!

 

 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Carine2509, ik ben meteen voor je gaan kijken maar een duidelijk beeld krijg ik niet. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan het voor je onderzoeken en je opbellen met alle informatie over jouw oplevering! 

Bekijk origineel

25 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Carine2509, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Kun je jouw Internet + TV klantnummer in je communityprofiel zetten, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat de opleverstatus is. Thanks alvast! 

Hoi @Carine2509, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Kun je jouw Internet + TV klantnummer in je communityprofiel zetten, alsjeblieft? Dan check ik meteen wat de opleverstatus is. Thanks alvast! 

Mijn klant nummer zou in het profiel zichtbaar moeten zijn, ik zie hem namelijk wel staan.

Reputatie 7
Badge +16

Dat is een klantnummer van jouw mobiele abonnement, niet van een Internet + TV abonnement. Een Internet + TV klantnummer begint met 3 letters en eindigt met 5 cijfers; voorbeeld: ABC12345.

Ik heb hem gewijzigd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Carine2509, ik ben meteen voor je gaan kijken maar een duidelijk beeld krijg ik niet. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan het voor je onderzoeken en je opbellen met alle informatie over jouw oplevering! 

Bedankt, ze hebben inderdaad gebeld maar nog niet met meer informatie behalve dat er iets mis is. 
ze bellen mij weer als er meer bekend is. 
 

is het in de tussentijd misschien mogelijk om weer wat vouchers te krijgen? Dat ik mijn telefoon weer als hotspot kan gebruiken?

 

Reputatie 5
Badge +4

Zeker, @Carine2509! Ik heb je een privébericht gestuurd met de vouchers erin! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 

Is er al een update over wat er mis is? 
het is alweer 8 dagen geleden dat ik het telefoontje gehad heb…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Carine2509, ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik nog geen nieuwe update. Ik heb opnieuw navraag gedaan bij Fiber. Ze gaan het onderzoeken en weer een update geven!

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik de laatste update heb gehad. Is er al meer bekend? 
 

en is het mogelijk dat ik in de tussentijd weer een voucher voor internet kan krijgen? 

duurt nu allemaal wel heeeel lang. 
 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Carine2509, het lijkt erop dat er iets niet goed gaat bij VWT. Zij moeten jouw oplevering gereed melden maar technisch gezien lijkt dat niet te kunnen op dit moment. Ze doen hun best dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb je een nieuwe vouchercode toegestuurd in een privébericht!

Hey @Carine2509, het lijkt erop dat er iets niet goed gaat bij VWT. Zij moeten jouw oplevering gereed melden maar technisch gezien lijkt dat niet te kunnen op dit moment. Ze doen hun best dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb je een nieuwe vouchercode toegestuurd in een privébericht!

Maar dat is toch raar? 
ik heb de aansluiting aan de muur, degene die dat geplaatst heeft, heeft het nagemeten en er was een goed signaal. 
waarom duurt dat dan zo lang? Ik vind dit echt niet kunnen. 
wel weer bedankt voor de code! 
maar ik snap gewoon niet dat het zolang moet duren? 

 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is inderdaad apart @Carine2509. Meer informatie heb ik alleen ook niet op dit moment. We zullen VWT moeten afwachten. 

Ik snap het niet meer?? 
 

Afgelopen woensdag had ik een gemiste oproep, een e-mail en een sms’je.

 

 In de e-mail stond dat mijn klant voordeel was vervallen.

 

 In de sms stond dat ik weer aangemeld was voor klant voordeel. 
 

toen ik terug belde werd mij verteld dat ik in de morgen gesproken had met een medewerker en had opgezegd….

 Niet het geval, ik heb niemand gesproken of opgezegd. 
de medewerkster die ik aan de lijn had zei dat ze er achter aan ging om te kijken wie mijn gebeld had en hij/zij zou mij terug bellen.

 

 Ik heb niks meer gehoord….

nu keek ik net in de app, en zag dat de status op annuleren staat….

En dat heb ik niet gedaan!?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Carine2509, je abonnement is inderdaad opgezegd. De collega heeft de collega, die de opzegging in gang gezet heeft, een bericht gestuurd om je terug te bellen. Hopelijk komt er dan wat meer duidelijkheid over de situatie.

Hey @Carine2509, je abonnement is inderdaad opgezegd. De collega heeft de collega, die de opzegging in gang gezet heeft, een bericht gestuurd om je terug te bellen. Hopelijk komt er dan wat meer duidelijkheid over de situatie.

En dat helpt om mij sneller van internet en tv te voorzien? 

Reputatie 7
Badge +9

Nee @Carine2509. Heeft de desbetreffende collega alweer contact met je opgenomen? 

Nee @Carine2509. Heeft de desbetreffende collega alweer contact met je opgenomen? 

Nee, ik heb niks meer gehoord.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de desbetreffende persoon een persoonlijk bericht gestuurd om dit op te pakken @Carine2509

Ik heb de desbetreffende persoon een persoonlijk bericht gestuurd om dit op te pakken @Carine2509

Ik heb de oproep gemist want ik was aan het werk, maar hij vertelde mij dat de aanvraag geannuleerd is omdat hij al zolang open stond….. 

maar dat komt niet door mij!! Ik had verwacht dat als ik bestel in april toch zeker in mei internet te hebben….
 

wat is dit voor service??? 
willen jullie geen klanten? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Carine2509, dat is inderdaad niet hoe het zou moeten gaan. Op dit moment is er niks wat ik aan kan doen en zul je een nieuwe bestelling moeten doen. Mijn excuses voor het ongemak! 

Hey @Carine2509, dat is inderdaad niet hoe het zou moeten gaan. Op dit moment is er niks wat ik aan kan doen en zul je een nieuwe bestelling moeten doen. Mijn excuses voor het ongemak! 

Ik hoop dat je snapt dat ik daar eerst over na moet denken, dit geeft geen goed beeld voor de kwaliteit van het product of service die ik kan verwachten. 
 

En als ik opnieuw bestel dan kan je mij vast niet garanderen dat het wel snel geregeld is?? 

Reputatie 7
Badge +9

Dat begrijp ik volkoomen @Carine2509! Ik kan je daar jammer genoeg geen garantie op geven, sorry. 

Gaat dit net zolang duren als het aanvragen van internet en tv? 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Carine2509, ik snap dat je dit vraagt! De order is aan onze kant opgezegd alleen duurt het even voor dit aan alle kanten is geregeld. Je kunt er vanuit gaan dat deze bestelling niet meer loopt!

Reageer