Ik zou afgelopen vrijdag worden teruggebeld i.v.m de status van mijn glasvezelaansluiting. Dit is niet gebeurd waardoor ik vanmiddag zelf weer ben gaan bellen. Ik ben in totaal 3 uur aan het bellen geweest! Odido die je maar door blijft sturen naar andere bedrijven. Ik heb uiteindelijk gebeld met kpn /odido/ glaspoort /open dutch fiber/ de aannemer in mijn dorp en de monteur in mijn dorp. Iedereen die mij kon vertellen dat dit probleem bij odido ligt maar hun blijven mij maar doorverwijzen. Conclusie is dat er na 3 uur bellen niemand voor mij wat kon betekenen en ik maar nog langer moet wachten. Ik wacht al 16 maanden ondertussen. Je mag tenslotte toch wel hulp verwachten als klant zijnde… Als het op deze manier moet dan stap ik zeker weer terug naar mijn oude provider. Ik hoop toch dat er nu eindelijk iemand is alles voor mij gaat uitzoeken dat ik duidelijkheid krijg. De glasvezelkabel zit al in de meterkast. Het netwerk is open voor Odido maar zij moeten de lijn reserveren.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel