Beantwoord

Glasvezel installatiepakket zonder modem

  • 14 September 2023
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Ik stap binnenkort (per 12 oktober) over op Odido glasvezel internet. Afgelopen week ontving ik een installatiepakket, maar de doos bleek vooral lucht te bevatten, met als belangrijkste inhoud een Huawei OptiXstart GPON Terminal. Ik verwachtte dat er ook een Zyxel modem in de doos zou zitten, maar dat bleek niet het geval. Kan het zijn dat de modem pas later verstuurd wordt, of is er iets misgegaan?

 

icon

Beste antwoord door Joost Zegwaard 16 September 2023, 21:34

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Joost Zegwaard 

Er is dan iets mis gegaan want deze hoort ook in het installatiepakket te zitten, hopelijk kan een moderator morgen alsnog regelen dat deze wordt opgestuurd.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Joost Zegwaard, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Wanneer ik het pakket in onze distributie-tool open, zie ik een Zyxel T56 staan als zijnde afgeleverd. Omdat jij echter aangeeft dat dit niet het geval is, wil ik graag checken waar het misgegaan is. Geef me een paar dagen, dan zorg ik ervoor dat er alsnog een modem jouw kant op komt. Sorry voor het ongemak!

Hallo Jason, dank dat je zo snel reageert. Inmiddels heb ik ontdekt dat de modem toch in het pakket zat, verstopt in een soort dubbele bodem in de doos waardoor ik hem over het hoofd zag. Het is inderdaad een Zyxel T56. Mijn excuses voor de melding!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Joost Zegwaard, heel fijn dat je hierop terugkomt en super dat je het modem hebt gevonden! 😃 Kan gebeuren, top dat je de doos alsnog hebt nagekeken. In dat geval ga ik de melding bij ons sluiten en wens ik je alvast heel veel plezier met het internet toe!

Reageer