Beantwoord

Glasvezel mogelijk? KPN Aansluiting?

  • 14 July 2023
  • 4 reacties
  • 410 Bekeken

Dag,

Over een tijdje verhuis ik naar een nieuw appartement. Daar is een glasvezelverbinding (zie foto), maar er hangt nogal wat KPN-reclame omheen en ik vraag mij af of dit ook een specifieke aansluiting is. Ik ben best tevreden met mijn T-mobile abonnement. 

Weet iemand hier of het met deze aansluiting mogelijk is om mijn internet via T-mobile te regelen en of daar nog wat anders voor nodig is?

 

Dank!

 

Bart 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 July 2023, 12:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BFolkers 

Je kunt je T-Mobile abonnement mee verhuizen en de monteur zal de mediaconverter en router dan aansluiten op dit aansluitpunt.

Een verhuizing kan je doorgeven in je My T-Mobile account.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @BFolkers 

Of op dat adres ook T-Mobile geleverd kan worden kun je makkelijk vaststellen door het invullen van de postcode checker. Zoals Waqqas aangeeft, doe de uiteindelijke verhuizing in je my-tmobile, dan wordt de oude verbinding ook opgezegt. 

Zit er in deze meterkast, waar de glasvezel is afgewerkt wel een stroomaansluiting voor de ONT en router?

Hoi @BFolkers 

Of op dat adres ook T-Mobile geleverd kan worden kun je makkelijk vaststellen door het invullen van de postcode checker. Zoals Waqqas aangeeft, doe de uiteindelijke verhuizing in je my-tmobile, dan wordt de oude verbinding ook opgezegt. 

Zit er in deze meterkast, waar de glasvezel is afgewerkt wel een stroomaansluiting voor de ONT en router?

Dank @eric, er zit inderdaad een stroomaansluiting. Ik zie wel dat bij het aangeven van een verhuizing mijn abonnement opeens €3 duurder is. Beetje raar als het alleen om een verhuizing gaat, toch?
 

Dank!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @BFolkers 

Dat de prijs anders is kan wellicht te maken hebben met een oude actieprijs? Of heb je nu een DSL verbinding en ga je naar glasvezel? Binnen glasvezel prijzen zit ook nog een verschil of je op T-Mobile glas of op een KPN glasaansluiting zit. Jouw nieuwe woning heeft een KPN aansluiting, en die zijn duurder vanwege de hoge huurtarieven die andere providers aan KPN networks betaald.

 

Reageer