glasvezel nog steeds iet geinstalleerd

  • 12 October 2023
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb al een half jaar geleden een glasvezel abbonement besteld. Het is inmiddels een tijdje aangesloten van straat naar mijn meterkast meterkast. Verdere stappen hierna liet zich ook vrij lang op zich wachten. Paar weken geleden werd er een controle uitgevoerd of het glasvezel goed was verbonden. Hieruit werd geconstateerd dat de glasvezel niet goed verbonden was aan het distributie punt en dus geen connectie had. Er werd gezocht naar dit distributie punt maar deze was niet gevonden. Ik zou nog nadere informatie krijgen. Ik heb nog niks gehoord. Naar mijn mening gaat dit een beetje erg sloom. Het is inmiddels oktober en ik heb het in maart besteld. Wordt er nog iets gedaan??

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Yz03, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. Wat dit is dat kan ik niet zien, daarvoor heb ik onze glasvezelafdeling (Fiber) aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan het onderzoeken en doorzetten indien mogelijk. Ook gaan ze je opbellen om en je meer informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicemail in! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Yz03, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. Wat dit is dat kan ik niet zien, daarvoor heb ik onze glasvezelafdeling (Fiber) aan de digitale mouw getrokken. Zij gaan het onderzoeken en doorzetten indien mogelijk. Ook gaan ze je opbellen om en je meer informatie geven over je oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken dan spreken ze een voicemail in! 

Reageer