Glasvezel Rotterdam Charlois/Carnisse (postcode 3083)

  • 7 August 2023
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 1

Is er een idee wanneer glasvezel te installeren en te gebruiken is in het genoemde gebied?

In april of mei is in de wijk glasvezel gelegd in de straat. In augustus zou installatie plaatsvinden.

Ik vraag het omdat wij sinds maart problemen hebben van wegvallende internet bij de modem. Sommige dagen gaat het goed, en soms varieert het van 2x per dag een paar minuten tot wel 10x, en soms ook voor langere tijd. Om dit op te lossen moest er een nieuwe DSL-kabel getrokken vanuit ISRA-punt naar mijn meterkast. Echter moeten ze daarvoor bij onze onderburen zijn, en moet er dus een procedure op worden gestart bij mijnaansluiting.nl.

Omdat er bijna glasvezel zou komen zou dit echter zonde zijn van de tijd en moeite, dus is ons aangeraden om het nog even uit te zingen in elk geval tot augustus.

Als er enige info bekend is zou dat heel welkom zijn, dan kunnen we ons erop instellen.

Tommie van Odido 8 maanden geleden

Hey @N-sgrr, ik had je graag willen verblijden met een antwoord.

Op dit moment heb ik hier nog geen concrete informatie over. Het enige wat ik kan zeggen is; houd onze postcodechek goed in de gaten. Daar zul je precies zien wanneer het bestellen van glasvezel mogelijk is! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @N-sgrr, ik had je graag willen verblijden met een antwoord.

Op dit moment heb ik hier nog geen concrete informatie over. Het enige wat ik kan zeggen is; houd onze postcodechek goed in de gaten. Daar zul je precies zien wanneer het bestellen van glasvezel mogelijk is! 

Reputatie 1

@Tommie van Odido Goedenavond, nog bedankt voor je reactie!

Ik check minstens 1x per week de postcodecheck, maar helaas moet ik nog elke keer teleurgesteld worden.

Is er echt geen tijdschema o.i.d. bekend? Het zou meer rust/duidelijkheid/professionaliteit creëren als er een richtpunt was, dan kunnen we ons erop instellen.

Of een reden waarom het allemaal wat langer duurt? Want die zal er vast zijn. Communication is key!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @N-sgrr, daar ben ik het helemaal mee eens. Op dit moment heb ik ook nog geen update over jouw gebied jammer genoeg. Je zou een pre-order kunnen plaatsen voor glasvezel, dan wordt je op de hoogte gehouden van het proces.

Reageer