glasvezel Segbroek

  • 7 May 2023
  • 7 reacties
  • 100 Bekeken

De glasvezel is in onze straat gelegd hoe lang duurt het nog voor het aangesloten wordt is wer gezegd februari toen maart nu was de laatste mail april maar is alweer mei ondertussen

Het betreft de Lunterenstraat in den haag segbroek 

Cal van Odido 11 maanden geleden

Hoi @Dexje070, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik geef je graag de duidelijkheid die je verlangt! Wij zijn in Segbroek nog erg druk bezig met de aanleg van het geheel nieuwe glasvezelnetwerk. Ik heb meteen jouw dossier erbij gezocht en ik zie dat we verwachten en er alles aan doen om jouw woning in september of oktober aan te sluiten. De status hiervan vind je ook in je My T-Mobile Thuis account: T-Mobile Thuis Bestelling. Te zijner tijd neemt de aannemer vanzelf contact met je op voor een installatieafspraak.

Ondertussen timmeren wij samen met de aannemer hard voor je door aan het netwerk, dit komt helemaal goed!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Dexje070, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik geef je graag de duidelijkheid die je verlangt! Wij zijn in Segbroek nog erg druk bezig met de aanleg van het geheel nieuwe glasvezelnetwerk. Ik heb meteen jouw dossier erbij gezocht en ik zie dat we verwachten en er alles aan doen om jouw woning in september of oktober aan te sluiten. De status hiervan vind je ook in je My T-Mobile Thuis account: T-Mobile Thuis Bestelling. Te zijner tijd neemt de aannemer vanzelf contact met je op voor een installatieafspraak.

Ondertussen timmeren wij samen met de aannemer hard voor je door aan het netwerk, dit komt helemaal goed!

Ik vindt dit nog al misleidend er worden mensen langs de deuren gestuurd die beloven binnen 2 maanden glasvezel dan kom er 3 mails steeds maand later en de kabels liggen er al maar goed nu horen we ergens in september weer later is dan bijna een jaar dan ,ik leg deze vraag ook voor aan het ACM de toezichthouder samen met de bewoners van deze straat.

Kijk dat het wat langer duurt ok maar een jaar terwijl degene die de kabels leggen allang de wijk uitzien klopt niet echt

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Dexje070, miscommunicatie is zeker niet de bedoeling. We willen juist zo transparant mogelijk zijn en houden je daarom via My T-Mobile en de mail zo goed mogelijk op de hoogte. Wat betreft de aanleg, dit heeft veel voeten in de aarde en komen veel partijen zoals de beheerder, gemeente, aannemers en onderaannemers aan te passen. Deze werken volgens planning en moeten soms ook wachten op bepaalde toestemmingen. Wachten is nooit fijn, maar weet dat we je nooit langer laten wachten dan nodig. Ik neem je feedback dan ook meteen mee, dankjewel voor het delen!

Aanvraag begin van het jaar hier in segbroek den haag nog steeds geen stap verder vind jaar wel lang duren voor dat men glasvezel aansluiting heeft,wel al kabels leggen die liggen er al 6 maanden maar dan ligt het stil

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dexje070, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken, echter zie ik zelf weinig informatie staan. Ik heb daarom onze glasvezelafdeling aan de digitale mouw getrokken om het een en ander door te zetten. Ze gaan je ook opbellen en een update geven over de oplevering. Houd je telefoon goed in de gaten, als ze je niet kunnen bereiken spreken ze altijd een voicemail in! 

Nog steeds niets gehoord

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dexje070, als het goed is heeft Fiber een voicemail ingesproken op 30-09, klopt dit? 

Reageer