Ik heb lang genoeg gewacht vind ik en door de klantenservice wordt afgescheept met van alles dus probeer het maar hier. Op 08-03-2023 heb ik een internet abonnement afgesloten (bij toen nog T-mobile) en hierna op een standaard mail om de 3 maanden na niets meer gehoord. Ik heb zelf in augustus 2023 gebeld en na aandringen de afdeling glasvezel gesproken. Eerst was mijn woningbouw/verhuurder het probleem maar toen ik aangaf dat die bij voorbaat al toestemming geven voor glasvezel aansluitingen lag het ineens aan de schouw die nog moest gebeuren en daar werkte de woningbouw niet aan mee…. Ik zou op de hoogte gehouden worden, nog gevraagd om mij te mailen na de bouwvak. Helemaal niets meer gehoord.
Mijn vraag: Wanneer kan ik godsnaam gebruik gaan maken van mijn abonnement? Ik kan geen nieuw jaar contract afsluiten want ik heb geen benul wanneer de aansluiting komt dus ik loop korting/voordeel mis.
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel