-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Hallo,
Ik heb al sinds 9 september 2021 een aanvraaglopen om een glasvezel aansluiting te krijgen.
Deze activiteit is uitbesteed aan VolkerWessels die dat weer laat uitvoeren door onderaannemers.
In October 2021 is de kabel in onze straat gelegd, in October 2022 van de straat naar de voordeur.
In september 2023 zou de aansluiting in huis worden gemaakt, maar toen de uitvoerder ging kijken of er wel een glasvezel in de kabel zat, bleek die er niet te zijn.
In Januari 2024 zou er een glasvezel van de staat nar de voordeur worden gelegd, echter toen de monteurs zochten naar een aansluiting in de straat, bleek die ook niet aanwezig.
Ik ben benieuwd wat Odido hier van vind. Zij missen nu al 3 jaar een abonnement van ons en mogelijk nog meer gedupeerden in onze straat (Van 1 weet ik het zeker).
Wie is nu aansprakelijk om dit op te lossen?
Groeten Jan
Welkom op onze Community! @dijk1961
Mijn excuses voor deze ervaring, dit is niet de bedoeling. Ik ben direct voor je gaan kijken hoe het precies zit, ik wil dat jij zo snel mogelijk kunt genieten van Glasvezel!
Echter zie ik staan dat wij op 06-10-2023 vanuit VWT te horen hebben gekregen dat je geen gebruik wilt maken van de diensten, hierdoor zijn de werkzaamheden gestopt. Dit lees ik absoluut niet terug in jouw verhaal. Ik heb daarom gelijk een ticket aangemaakt naar onze Fiber afdeling met het verzoek om contact op te nemen met VWT, zodat de werkzaamheden kunnen worden hervat.
@Reza Bechan Ik vind het oprecht jammer om jouw ervaring te lezen, goed dat je dit nogmaals aankaart. Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie dat er gelukkig een ticket open staat naar onze technische dienst. Nu wil ik graag de juiste verwachting scheppen en ik durf dan ook niet met zekerheid te zeggen of we iets kunnen doen, je moet namelijk wel zijn aangesloten op het Glasvezelnetwerk om onze diensten te kunnen leveren.
Ik raad je aan om eens een kijkje te nemen op: Mijnaansluiting.nl - Nuts aansluitingen aanvragen. Wellicht dat je via deze weg een aansluiting in de woning kunt laten plaatsen. Daarnaast wil ik je voor nu vragen het onderzoek van de technische dienst af te wachten.
Mocht ik in de tussentijd iets voor jullie kunnen betekenen, laat het mij dan gelijk weten. Ik sta altijd paraat om verder te helpen!
Bekijk origineel