Goedemiddag, Ik heb problemen met de installatie van mijn dienst.

  • 28 December 2023
  • 6 reacties
  • 32 Bekeken

Goedemiddag, Ik heb problemen met de installatie van mijn dienst.

Cal van Odido 4 maanden geleden

Hoi @Julián muñoz, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie je graag snel genieten van je internet! De laatste Guidion monteur geeft in zijn rapport aan dat hij contact heeft gehad met de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL en dat zij iemand aan zouden sturen om je glasvezelaansluiting te herstellen. Begrijp ik goed dat je hier nog een probleem mee hebt? Hebben ze al contact met je opgenomen? Zou je kunnen uitleggen hoe de situatie is?

Ik schiet je heel graag te hulp, ik hoor graag wat wij voor je kunnen betekenen!

 

PS: If it is easier for you to communicate in English, please feel free to do so!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Julián muñoz, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie je graag snel genieten van je internet! De laatste Guidion monteur geeft in zijn rapport aan dat hij contact heeft gehad met de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL en dat zij iemand aan zouden sturen om je glasvezelaansluiting te herstellen. Begrijp ik goed dat je hier nog een probleem mee hebt? Hebben ze al contact met je opgenomen? Zou je kunnen uitleggen hoe de situatie is?

Ik schiet je heel graag te hulp, ik hoor graag wat wij voor je kunnen betekenen!

 

PS: If it is easier for you to communicate in English, please feel free to do so!

Ik heb problemen, ze hebben geen contact met mij opgenomen

Ik wacht al een hele tijd op de installatie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Julián muñoz, fijn dat je dit terugkoppelt, ik wil hier graag verandering voor je inbrengen! Daarom heb ik een verzoek voor je neergelegd bij de technische dienst om snel de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL langs te sturen om de glasvezelaansluiting te repareren. Zodra het ons is gelukt om de juiste monteur te vinden ontvang je van KPN NetwerkNL een SMS of een belletje om een afspraak in te plannen.

Wij gaan hier voor je achteraan, ik ga ervoor zorgen dat KPN NetwerkNL alsnog snel bij je langs komt voor de installatie!

mijn nummer is *** (bewerkt door moderator)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Julián muñoz, ik heb het meteen dubbel gecheckt! Dit nummer staat ook in ons systeem, dus het moet helemaal goed komen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer