Beantwoord

Graag een status update.

  • 11 December 2022
  • 11 reacties
  • 146 Bekeken

Goedendag,

 

Graag zou ik een status update willen.

* 25 november contract afgesloten.
* 7 december Guidion langs geweest om vanuit de straat naar binnen aan te sluiten en het glasvezel kastje op te hangen.

Sinds dien heb ik niets meer vernomen van T-Mobile en Guidion. Ook in mijn account staat een laatste update van 28 november?? >» Stap 3 bestelling in behandeling.

Graag zou ik willen weten wanneer stap 4 vrij komt zodat wij aan de gang kunnen met het installatiepakket.

icon

Beste antwoord door Waqqas 11 December 2022, 12:45

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Stigchelaar  Welkom in de community.

Heb je geen mail gehad met de ingangsdatum?

Staat dat ook niet in je T-Mobiel account?

 

Goedemorgen @CrisTien 

 

Zojuist heb ik alles in mijn inbox en spam nagekeken maar helaas niets te vinden. Ook in mijn account blijft die staan op stap 3.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Stigchelaar 

Guidion realiseert niet het glasvezelaansluipunt in jouw woning, dit moet een andere partij zijn geweest.

Het lijkt erop dat de verbinding nog niet gereed is voor gebruik dus T-Mobile moet daarop wachten en daarna kan Guidion komen voor het installeren van de mediaconverter en router.

Indien het glasvezel van KPN is dan zou je op kpnnetwerk.nl je adres kunnen invoeren en kijken of er al staat glasvezelnetwerk beschikbaar.

Sorry 7-12-2022 is Open Dutch Fiber langsgeweest… Ik weet niet waarom ik de hele tijd met Guidion in mijn hoofd zit. 

Hun hebben 7-12-2022 dit gedaan: De glasvezelkabels liggen nu al tot aan je gevel. Ze hoeven dus alleen je woning nog in, zodat we daar een aansluitpunt van Glasvezel kunnen plaatsen.

Dit is dus gebeurd op donderdag. Hij zei dat ik vrijdag al weer bericht zou krijgen voor het installeren, alleen dit heb ik niet gekregen. Daarom wou ik graag een status update.

Reputatie 7

Hi @Stigchelaar, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik heb gelijk aan mijn collega’s gevraagd of ze jou van een status update kunnen voorzien. Ik kan me namelijk voorstellen dat je heel benieuwd bent naar de exacte status. Ze komen hier zo snel mogelijk op terug. 

Hi @Stigchelaar, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik heb gelijk aan mijn collega’s gevraagd of ze jou van een status update kunnen voorzien. Ik kan me namelijk voorstellen dat je heel benieuwd bent naar de exacte status. Ze komen hier zo snel mogelijk op terug. 

Top hartstikke bedankt! Als zij hierop terugkomen waar krijg ik het antwoord? Op de mail of in dit forum?

Reputatie 7

Hi @Stigchelaar, heel graag gedaan! Ik kan je de update via deze weg geven, want ik zie net dat mijn collega het aan mij heeft doorgegeven. Goed nieuws: het ziet ernaar uit dat ODF vrijdag (16-12-2022) terugkomt om de huisaansluiting af te maken. Het lijkt dus niet heel lang meer te gaan duren, yay. 

Bedankt voor de update en het snelle regelen!

Hi @Stigchelaar, heel graag gedaan! Ik kan je de update via deze weg geven, want ik zie net dat mijn collega het aan mij heeft doorgegeven. Goed nieuws: het ziet ernaar uit dat ODF vrijdag (16-12-2022) terugkomt om de huisaansluiting af te maken. Het lijkt dus niet heel lang meer te gaan duren, yay. 

Hier op terugkomend. Hier heb ik geen bericht over gehad dat ze vrijdag langs zouden komen. Wel deze ochtend een bericht gehad dat mijn bestelling onderweg is. Alleen bij de track en trace is het nog niet zichtbaar

Reputatie 7

Hi @Stigchelaar, heel graag gedaan! 😊 Ik ga bij mijn collega checken of ze het tijdstip van vrijdag met mij kan delen, zodat ik die naar jou kan doorzetten. Sorry dat je hier niet van op de hoogte bent gebracht. Ik zie inderdaad ook (nog) geen recente informatie als ik op de Track and Trace klik. Dit zal zo snel mogelijk zichtbaar worden. Het pakket is gisteren verstuurd, dus die zul je binnen een paar dagen in huis hebben. 

Reputatie 7

Hi @Stigchelaar, goed nieuws! Mijn collega laat net weten dat OPF inmiddels de order al in service heeft gemeld. Guidion is dan ook aangestuurd en de afspraak is ingepland op de 20ste. Je krijgt dus enkel nog Guidion over de vloer volgende week. Weet jij zo voldoende? 

Reageer